W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Pomoc

Znajdź temat, który Cię interesuje i dowiedz się, jak uzyskać pomoc.

Gdzie mam wysłać sprawozdanie z opłaty ewidencyjnej?

Wyślij sprawozdanie na adres:

Ministerstwo Cyfryzacji

Biuro Budżetowo-Finansowe

ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa

Czy mogę sprawdzić moje punkty karne?

Tak. Szczegóły znajdziesz w karcie Sprawdź swoje punkty karne (Kierowcy i pojazd) w serwisie OBYWATEL.GOV.PL.

Strona www.historiapojazdu.gov.pl nie działa. Co mogę zrobić?

Zaktualizuj swoją przeglądarkę. Strona historiapojazdu.gov.pl działa na aktualnych wersjach przeglądarek: Google Chrome, Apple Safari, Android Browser i Firefox. W przypadku przeglądarki Internet Explorer potrzebna jest minimum wersja 8.2. Wyłącz obsługę plików cookies oraz java script.

Jak mogę dostać dane statystyczne z centralnej ewidencji pojazdów (CEP)?

Procedurę udostępniania danych statystycznych z centralnej ewidencji pojazdów (CEP) znajdziesz na stronie cepik.gov.pl w zakładce Dla obywateli i przedsiebiorców -> Wniosek o dane statystyczne.

Jak mogę dostać informację o pojazdach, które są zarejestrowane na inną osobę?

Procedurę udostępniania danych z centralnej ewidencji pojazdów (CEP) znajdziesz na stronie cepik.gov.pl w zakładce Dla obywateli i przedsiębiorców -> Wniosek o udostępnienie danych.

Co zrobić, jeśli na stronie www.historiapojazdu.gov.pl jest zły przebieg auta? Kto i jak może to poprawić?

Jedynie stacja kontroli pojazdów, która wykonała badanie może poprawić stan licznika. Zwróć się do takiej stacji o to, aby jej pracownik wysłał komunikat z dobrym stanem licznika (komunikat modyfikujący - typu „M”) do centralnej ewidencji pojazdów (CEP).

Co zrobić w przypadku, gdy badanie techniczne ma wynik pozytywny, a w dowodzie rejestracyjnym brakuje miejsca na wpis (lub dowód jest zatrzymany)?

Pobrać opłatę dopiero z chwilą dokonania wpisu. Opłata jest za wpis, a nie za badanie.

Kogo obciążają koszty przelewu opłat ewidencyjnych na rachunek Funduszu Celowego CEPiK?

Kogo obciążają koszty przelewu opłat ewidencyjnych na rachunek Funduszu Celowego CEPiK?

Organ rejestrujący oraz stacja kontroli pojazdów ma w formie elektronicznej ewidencjonować pobrane i przekazane opłaty. Jak to zrobić?

Forma elektroniczna jest dowolna, to znaczy nie został określony jej standard. Pobierający opłatę może stosować dowolny system operacyjny i oprogramowanie. Ewidencja jest na tyle prosta, że można ją prowadzić w dowolnym edytorze tekstu lub arkuszu kalkulacyjnym. Ewidencja nie musi być zintegrowana z oprogramowaniem, służącym do obsługi informatycznej procesu rejestracji pojazdów lub rejestrowania przeprowadzonych badań technicznych.

Czy organ rejestrujący (starostwo) partycypuje w opłacie w wysokości 5%, tak jak przy innych pobieranych opłatach?

Nie. Opłata ewidencyjna stanowi w całości przychód Funduszu Celowego CEPiK.

Jak odzyskać hasło do konta?

Jeśli chcesz odzyskać hasło, za pomocą którego logowałeś się do PI CEPiK, skontaktuj się z Help Desk.

Zgłoszenie możesz złożyć:

telefonicznie pod nr: (42) 253-54-99, fax.: (42) 292-07-81

wysyłając e-maila na adres: service_desk_portal@coi.gov.pl

Jak zmienić adres e-mail, za pomocą którego logowałem się do portalu CEPiK?

Jeśli chcesz zmienić adres e-mail, z którego korzystałeś do logowania się do PI CEPiK, skontaktuj się z Help Desk.

Zgłoszenie możesz złożyć:

  • telefonicznie pod nr: (42) 253 54 99 wew. 1, wew. 1
  • fax.: (42) 292-07-81
  • wysyłając e-maila na adres: service_desk_portal@coi.gov.pl
  • za pośrednictwem dedykowanego portalu zgłoszeniowego - Help Desk.

 

 

 

 

{"register":{"columns":[]}}