W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Metrem do Polski – czyli promocja Polski w pekińskim metrze

09.02.2021

.

Na przełomie stycznia i lutego podróżni korzystający z pekińskiego metra mieli okazję oglądać materiały promocyjne przygotowane przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej. Był to ostatni etap kolejnej edycji kampanii Nie Rezygnujemy z Podróży (不止旅行), od trzech lat organizowanej przez Sina Weibo.    

W kampanii podsumowującej rok 2020 uczestniczyło ponad 1000 blogerów podróżniczych i 30 przedstawicieli mediów, którzy opowiadali o 100 najciekawszych miejscach. Głównym elementem kampanii był konkurs na najciekawsze wspomnienia z podróży przemijającego roku, propozycje sylwestrowe organizacji turystycznych oraz promocja najciekawszych miejsc do odwiedzenia w roku kolejnym.

W związku z przypadającą na 2020 roku 210. rocznicą urodzin Fryderyka Chopina, i przełożoną na październik 2021 XVIII edycją Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. F. Chopina, głównym produktem turystycznym promowanym przez ZOPOT w latach 2020-2021 jest turystyka po Polsce śladami kompozytora. W ramach kampanii Nie Rezygnujemy z Podróży ZOPOT przygotował kreacje graficzne przedstawiające pomnik Fryderyka Chopina w Parku Łazienkowskim w Warszawie oraz film promocyjny, które wyświetlane były od 28 stycznia do 3 lutego na stacjach metra linii 4, 14, 16 oraz pospiesznej linii na lotnisko w Daxingu w Pekinie. Polska była jednym z 20 krajów promujących się w ten sposób jako destynacja turystyczna w 2021 roku.

Zdjęcia (1)

{"register":{"columns":[]}}