W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

ARCHIWA

Archiwa

W Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych funkcjonuje Archiwum zakładowe w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej, rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe.

W Archiwum zakładowym gromadzone są dokumenty oraz akta osobowe tworzone w CKPŚ, które podlegają archiwizacji.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.08.2021 13:42 Anna Krasoń
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Browiński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
ARCHIWA 2.0 03.10.2025 07:53 Anna Bednarczuk
Archiwa 1.0 16.08.2021 13:42 Anna Krasoń

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}