W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Dostępność architektoniczna Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych (CKPŚ)

Siedziba CKPŚ mieści się w zespole biurowców, na trzecim piętrze. Na teren kompleksu wjeżdża się przez bramę ze szlabanem, otwieranym przez ochronę lub automatycznie po zbliżeniu karty dostępu do czytnika.

Wyłożony kostką parking usytuowany jest na poziomie wejścia do budynku, bez wyznaczonych miejsc do parkowania dla osób z niepełnosprawnościami. Istnieje również parking podziemny, ale bez dostępu dla gości i bez windy. Chodniki na placu przed budynkiem mają krawężniki.

Wejście główne jest pozbawione progów, ale drzwi otwierają się przez pociągnięcie. Na parterze recepcji znajduje się winda osobowa o wymiarach pozwalających na wjazd przez osoby poruszające się na wózku oraz klatka schodowa.

CKPŚ jest jedyną instytucją mieszczącą się na trzecim piętrze budynku. Aby wejść do biura CKPŚ, należy nacisnąć dzwonek z lewej strony drzwi i poczekać na ich odblokowanie przez pracownika. Wszystkie wejścia do pomieszczeń biurowych, socjalnych, pomocniczych i sanitarnych pozbawione są progów i znajdują się na jednym poziomie. Szerokości drzwi pozwalają na swobodne przemieszczanie się osób poruszających się na wózkach. Toalety nie są dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami.

W budynku nie ma informacji głosowych, pętli indukcyjnych i trwałych oznaczeń dla osób niewidomych lub niedowidzących.

Brak jest możliwości korzystania z tłumacza migowego na miejscu lub online.

Psy asystujące są mile widziane.

W sprawach związanych z dostępnością architektoniczą prosimy o kontakt pod adresem e-mail: centrum@cksp.lasy.gov.pl lub telefonicznie: 22 318 70 22, 22 318 70 82.

Dostępność cyfrowa serwisu www.gov.pl

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów zobowiązuje się zapewnić dostępność serwisu gov.pl zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego gov.pl.

W ramach serwisu gov.pl działa kilka tysięcy stron internetowych prowadzonych przez różne podmioty publiczne. Każda z tych stron posiada własną deklarację dostępności opublikowaną w stopce lub w zakładce „Kontakt” tej konkretnej strony.

Data publikacji strony internetowej: 2019.08.05.

Data ostatniej dużej aktualizacji: 2019.08.05.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Oświadczenie sporządzono dnia 2021.06.14. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością cyfrowej dla osób niepełnosprawnych strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Adam Pietrasiewicz, adres poczty elektronicznej dostepnosc.cyfrowa@mc.gov.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu "+48 22 250 01 15. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać:

  • dane osoby zgłaszającej żądanie,
  • wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi
  • sposób kontaktu,
  • jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

{"register":{"columns":[]}}