W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Dyrektor Centrum lub jego zastępcy przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godz. od 12.00 do 17.00 po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym w sekretariacie Centrum (tel. 22 318 70 82).

Za przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków w Centrum odpowiada Dział Kontroli Wewnętrznej i Organizacji, e-mail: do@ckps.lasy.gov.pl.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.08.2021 13:41 Anna Krasoń
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Krasoń
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 2.0 28.05.2025 13:20 Anna Bednarczuk
Rozpatrywanie spraw 1.0 16.08.2021 13:41 Anna Krasoń

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}