W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Interesantów zgłaszających się do Centrum w sprawach skarg i wniosków przyjmują pracownicy Działu Planowania w dniu i w godzinach ustalonych wcześniej za pośrednictwem sekretariatu Centrum telefonicznie lub e-mailowo: centrum@ckps.lasy.gov.pl, 22 318 70 22, 22 318 70 82.

Dyrektor Centrum lub jego zastępcy przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek (a gdy dzień ten jest wolny od pracy, w dniu następnym) w godz. od. 12.00 do 14.00 po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub e-mailowym z sekretariatem Centrum: centrum@ckps.lasy.gov.pl, 22 318 70 22, 22 318 70 82.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.08.2021 13:41 Anna Krasoń
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Krasoń
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 1.0 16.08.2021 13:41 Anna Krasoń

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}