Rozpatrywanie spraw
Dyrektor Centrum lub jego zastępcy przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godz. od 12.00 do 17.00 po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym w sekretariacie Centrum (tel. 22 318 70 82).
Za przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków w Centrum odpowiada Dział Kontroli Wewnętrznej i Organizacji, e-mail: do@ckps.lasy.gov.pl.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 16.08.2021 13:41 Anna Krasoń
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anna Krasoń
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 28.05.2025 13:20 Anna Bednarczuk |
| Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 16.08.2021 13:41 Anna Krasoń |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP