Ogłoszenie nr 113 Oddział Kielce - sprzedaż (informatyka)
Warszawa, 25.09.2025 r.
DINF-WER.233.17.2025
Ogłoszenie o zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska zlokalizowanych w siedzibie w Kielcach, przeznaczonych do sprzedaży, zwane dalej „ogłoszeniem”
Na podstawie art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. o zasadach zarządzania mieniem państwowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 125, z późn. zm.) oraz w oparciu o § 2a ust. 1 w zw. z § 6 ust. 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 2303, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem”, Główny Inspektorat Ochrony Środowiska informuje o zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego przeznaczonych do sprzedaży, zwanych dalej „składnikami” lub „składnikami majątku ruchomego”.
Wykaz składników stanowi Załącznik nr 1 do ogłoszenia.
1 Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawany składnik majątku ruchomego:
Wskazane składniki majątku ruchomego można oglądać od poniedziałku do piątku w godz. od 10.00 do 15.00, w siedzibie Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce – po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.
Szczegółowe informacje dot. poszczególnych składników można uzyskać od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 – 14:00, pod nr tel.: +48 789 317 204, e-mail: p.rogowski@gios.gov.pl.
2 Sposób i termin składania ofert:
Oferenci zainteresowani nabyciem poszczególnych składników, wymienionych w Załączniku nr 1 do ogłoszenia, mogą składać pisemne oferty zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 2 do ogłoszenia.
Oferty należy kierować do Departamentu Informatyzacji w Głównym Inspektoracie Ochrony Środowiska w Warszawie.
Oferty należy składać do 03.10.2025 r. do godz. 15.00, w jeden z następujących sposobów:
1) drogą elektroniczną – na adres e-mail: oferty.dinf@gios.gov.pl (skan oferty);
2) osobiście – bezpośrednio do Departamentu Informatyzacji w Głównym Inspektoracie Ochrony Środowiska w Warszawie, adres: ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3, 02-362 Warszawa;
3) pocztą tradycyjną - na adres: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, Departament Informatyzacji w Głównym Inspektoracie Ochrony Środowiska w Warszawie, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3, 02-362 Warszawa (decyduje data wpływu).
Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
W przypadku, gdy oferta składana jest w sposób opisany w pkt 2 lub 3 powyżej, dokument powinien znajdować się w kopercie opatrzonej tytułem: „Zużyte lub zbędne składniki majątku ruchomego, nr ogłoszenia DINF-WER.233.17.2025”.
3. Sposób oceny ofert:
Złożona oferta nie może opiewać na kwotę niższą niż wartość wyceny, wskazana w Załączniku nr 1 do ogłoszenia. W przypadku, gdy co najmniej dwóch oferentów będzie zainteresowanych nabyciem tego samego składnika, pod uwagę będzie brana oferta korzystniejsza, natomiast w przypadku, gdy oferowane ceny będą równe, o przydziale składnika decyduje kolejność wpływu ofert.
4. Warunki sprzedaży:
Kupujący jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
Wydanie przedmiotu/przedmiotów sprzedaży nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu przez kupującego ceny.
Zakupiony/e przedmiot/y sprzedaży kupujący ma obowiązek odebrać na swój koszt i we własnym zakresie.
5. Przetwarzanie danych osobowych:
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu rozpatrzenia oferty i ewentualnego zawarcia i realizacji umowy sprzedaży.
Administratorem danych osobowych jest Główny Inspektor Ochrony Środowiska
z siedzibą w Warszawie. Dalsze informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się
w załączniku nr 4 pn. „Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w celu dokonania oceny ofert oraz zawarcia i realizacji umowy.
Załączniki:
Załącznik nr 1 - Wykaz zużytych składników majątku ruchomego
Załącznik nr 2 - Formularz oferty zakupu
Załącznik nr 3 - Umowa sprzedaży
Załącznik nr 4 - Klauzula informacyjna RODO
Materiały
Załącznik_nr_1_do_Ogłoszenia_-_Wykaz_zużytych_składników_majątku_ruchomego_Oddział_KielceZałącznik_nr_1_do_Ogłoszenia_-_Wykaz_zużytych_składników_majątku_ruchomego_Oddział_Kielce.docx 0.02MB Załącznik_nr_2_do_Ogłoszenia_-_Formularz_oferty_zakupu
Załącznik_nr_2_do_Ogłoszenia_-_Formularz_oferty_zakupu.docx 0.02MB Załacznik_nr_3_do_Ogłoszenia_-_Umowa_sprzedaży_składników_majątku_GIOŚ
Załacznik_nr_3_do_Ogłoszenia_-_Umowa_sprzedaży_składników_majątku_GIOŚ.docx 0.03MB Załącznik_nr_4_do_Ogłoszenia_-_Klauzula_RODO
Załącznik_nr_4_do_Ogłoszenia_-_Klauzula_RODO.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 25.09.2025 17:57 Renata Sobczak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Renata Sobczak
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Ogłoszenie nr 113 Oddział Kielce - sprzedaż (informatyka) | 1.0 | 25.09.2025 17:57 Renata Sobczak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP