W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie nr 113 Oddział Kielce - sprzedaż (informatyka)

Warszawa, 25.09.2025 r.

DINF-WER.233.17.2025

 

Ogłoszenie o zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska zlokalizowanych w siedzibie w Kielcach, przeznaczonych do sprzedaży, zwane dalej „ogłoszeniem”

Na podstawie art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. o zasadach zarządzania mieniem państwowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 125, z późn. zm.) oraz w oparciu o § 2a ust. 1 w zw. z § 6 ust. 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 2303, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem”, Główny Inspektorat Ochrony Środowiska informuje o zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego przeznaczonych do sprzedaży, zwanych dalej „składnikami” lub „składnikami majątku ruchomego”.

Wykaz składników stanowi Załącznik nr 1 do ogłoszenia.

1 Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawany składnik majątku ruchomego:

Wskazane składniki majątku ruchomego można oglądać od poniedziałku do piątku w godz. od 10.00 do 15.00, w siedzibie Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Kielcach przy  al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce – po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.

Szczegółowe informacje dot. poszczególnych składników można uzyskać od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 – 14:00, pod nr tel.: +48 789 317 204, e-mail: p.rogowski@gios.gov.pl.

 2 Sposób i termin składania ofert:


Oferenci zainteresowani nabyciem poszczególnych składników, wymienionych w Załączniku nr 1 do ogłoszenia, mogą składać pisemne oferty zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 2 do ogłoszenia.

Oferty należy kierować do Departamentu Informatyzacji w Głównym Inspektoracie Ochrony Środowiska w Warszawie.

Oferty należy składać do 03.10.2025 r. do godz. 15.00, w jeden z następujących sposobów:

1) drogą elektroniczną – na adres e-mail: oferty.dinf@gios.gov.pl (skan oferty);

2) osobiście – bezpośrednio do Departamentu Informatyzacji w Głównym Inspektoracie Ochrony Środowiska w Warszawie, adres: ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3, 02-362 Warszawa;

3) pocztą tradycyjną - na adres: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, Departament Informatyzacji w Głównym Inspektoracie Ochrony Środowiska w Warszawie, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3, 02-362 Warszawa (decyduje data wpływu).

Dopuszcza się składanie ofert częściowych.

W przypadku, gdy oferta składana jest w sposób opisany w pkt 2 lub 3 powyżej, dokument powinien znajdować się w kopercie opatrzonej tytułem: „Zużyte lub zbędne składniki majątku ruchomego, nr ogłoszenia  DINF-WER.233.17.2025”.

3. Sposób oceny ofert:

Złożona oferta nie może opiewać na kwotę niższą niż wartość wyceny, wskazana w Załączniku nr 1 do ogłoszenia. W przypadku, gdy co najmniej dwóch oferentów będzie zainteresowanych nabyciem tego samego składnika, pod uwagę będzie brana oferta korzystniejsza, natomiast w przypadku, gdy oferowane ceny będą równe, o przydziale składnika decyduje kolejność wpływu ofert.

4. Warunki sprzedaży:

Kupujący jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

Wydanie przedmiotu/przedmiotów sprzedaży nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu przez kupującego ceny.

Zakupiony/e przedmiot/y sprzedaży kupujący ma obowiązek odebrać na swój koszt i we własnym zakresie. 

5. Przetwarzanie danych osobowych:
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu rozpatrzenia oferty i ewentualnego zawarcia i realizacji umowy sprzedaży.

Administratorem danych osobowych jest Główny Inspektor Ochrony Środowiska
z siedzibą w Warszawie. Dalsze informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się 
w załączniku nr 4 pn. „Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w celu dokonania oceny ofert oraz zawarcia i realizacji umowy.

Załączniki:


Załącznik nr 1 - Wykaz zużytych składników majątku ruchomego

Załącznik nr 2 - Formularz oferty zakupu

Załącznik nr 3 - Umowa sprzedaży

Załącznik nr 4 - Klauzula informacyjna RODO

Materiały

Załącznik​_nr​_1​_do​_Ogłoszenia​_-​_Wykaz​_zużytych​_składników​_majątku​_ruchomego​_Oddział​_Kielce
Załącznik​_nr​_1​_do​_Ogłoszenia​_-​_Wykaz​_zużytych​_składników​_majątku​_ruchomego​_Oddział​_Kielce.docx 0.02MB
Załącznik​_nr​_2​_do​_Ogłoszenia​_-​_Formularz​_oferty​_zakupu
Załącznik​_nr​_2​_do​_Ogłoszenia​_-​_Formularz​_oferty​_zakupu.docx 0.02MB
Załacznik​_nr​_3​_do​_Ogłoszenia​_-​_Umowa​_sprzedaży​_składników​_majątku​_GIOŚ
Załacznik​_nr​_3​_do​_Ogłoszenia​_-​_Umowa​_sprzedaży​_składników​_majątku​_GIOŚ.docx 0.03MB
Załącznik​_nr​_4​_do​_Ogłoszenia​_-​_Klauzula​_RODO
Załącznik​_nr​_4​_do​_Ogłoszenia​_-​_Klauzula​_RODO.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.09.2025 17:57 Renata Sobczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Renata Sobczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie nr 113 Oddział Kielce - sprzedaż (informatyka) 1.0 25.09.2025 17:57 Renata Sobczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}