W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie nr 3/2023 ISUZU WU8457J

Ogłoszenie nr 3/2023

o przetargu publicznym

na sprzedaż i przetwarzanie odpadu w postaci

wycofanego z eksploatacji pojazdu Isuzu D-max

będącego własnością Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska

 

  1. Nazwa i siedziba organizatora przetargu

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska

ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3

02-362 Warszawa

Tel. 22 369 24 05, e-mail: sekretariatdaf@gios.gov.pl

 

  1. Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu

Otwarcie ofert nastąpi przez Komisję przetargową w siedzibie organizatora przetargu
w dniu 18.08.2023 r. o godz. 13.10 w sali nr. 101, I piętro.

 

  1. Ograniczenia podmiotowe w przystąpieniu do przetargu

Oferty składać mogą jedynie przedsiębiorcy prowadzący punkty zbierania pojazdów oraz przedsiębiorcy prowadzący stacje demontażu pojazdów, którzy:

  1. zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach posiadają wpis w rejestrze BDO,
  2. wykonują czynności związane z unieważnieniem dokumentów pojazdów, wydaniem zaświadczenia o demontażu pojazdu (bądź zaświadczenia o przyjęciu niekompletnego pojazdu), jak również poinformowania organu rejestrującego o przyjęciu pojazdu do demontażu.

 

  1. Miejsce i termin, w którym można dokonać oględzin sprzedawanego składnika majątku ruchomego:

Oględzin odpadu w postaci wycofanego z eksploatacji pojazdu ISUZU D-MAX będącego przedmiotem przetargu można dokonać w siedzibie BAC Pomoc Drogowa, ul. Sulechowska 16, 65-119 Zielona Góra, w godz. 8.30 – 15.30 w dni robocze w dniach od 14.07.2023 r. – 17.08.2023 r.

Szczegółowe informacje dot. oferowanego pojazdu można uzyskać:

  • tel. 508 042 936, e-mail: r.sadowski@gios.gov.pl w godz. 8.00 – 15.00 w dni robocze w terminie od 14.07.2023 r. – 18.08.2023 r.

 

  1. Rodzaj, typ pojazdu objętego postępowaniem przetargowym oraz cena wywoławcza:

Marka/typ: ISUZU D-MAX

Rok produkcji: 2019

Nr. rejestracyjny: WU8457J

Rodzaj paliwa: ON

Ilość cylindrów: 4

Pojemność silnika: 1898 ccm

Moc silnika: 120 kW

Nr nadwozia (VIN): MPATFS87JKT015744

Skrzynia biegów: Manualna

Stan Licznika: ok. 22 165 km

Cena wywoławcza: 2000,00 zł brutto

 

  1. Wysokość wadium oraz forma, termin i miejsce jego wniesienia:

Wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej w kwocie 200,00 zł (słownie: dwieście 00/100 zł) w formie pieniężnej, należy wpłacić do dnia 17.08.2023 r., do godz. 12.00 na rachunek NBP 63 1010 1010 0006 4813 9120 0000 tytułem „Ogłoszenie o przetargu publicznym nr 3/2023”

 

  1. Wymagania, jakim powinna odpowiadać oferta w prowadzonym przetargu:

Oferta Kupującego pod rygorem nieważności powinna być opatrzona czytelnym podpisem i musi zawierać:

  1. imię i nazwisko, miejsce zamieszkania i telefon kontaktowy lub firmę i siedzibę oferenta, telefon, NIP, REGON, KRS.
  2. oferowaną cenę za odpad w postaci wycofanego z eksploatacji pojazdu ISUZU D-MAX i warunki jej zapłaty,
  3. oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem technicznym przedmiotu przetargu lub, że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z zapoznania się ze stanem pojazdu,
  4. dowód wniesienia obowiązującego wadium.

Wzór formularza ofertowego oraz umowy w załączeniu.

 

  1. Termin, miejsce i tryb złożenia oferty oraz okres, w którym oferta jest wiążąca:

Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zaklejonej kopercie. Koperta musi być zaadresowana wg poniższego wzoru:

 

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska

Ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3

02-362 Warszawa

„Oferta przetargowa na zakup pojazdu ISUZU D-MAX WU8457J

Nie otwierać przed dniem 18.08.2023 r., godzina 13.00

 

Oferty pisemne należy składać w dni robocze (za wyjątkiem sobót) w godz. 8.00 – 15.00, nie później niż do dnia 18.08.2023 r., do godz. 12.00 w biurze podawczym Kancelarii Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3, 02-362 Warszawa.

Termin związania ofertą organizator przetargu określa na 30 dni.

 

  1. Organizatorowi przetargu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn.

 

  1. Inne informacje:
  1. Przetarg jest prowadzony na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz. U. z 2022 r. poz. 998 z późn. zm.).
  2. Przystąpienie do przetargu oznacza, że Oferent akceptuje wszystkie warunki niniejszego przetargu i że nie będzie rościł żadnych pretensji do sprzedawcy związanych ze stanem technicznym zakupionego odpadu w postaci wycofanego z eksploatacji pojazdu ISUZU D-MAX.
  3. Komisja przetargowa wybierze Oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę na odpad w postaci wycofanego z eksploatacji pojazdu ISUZU D-MAX objęty przedmiotem przetargu. Cena sprzedaży nie może być niższa od ceny wywoławczej.
  4. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium określonego w pkt 5 niniejszego ogłoszenia.
  5. Wadium powinno być wniesione na wskazany rachunek bankowy.
  6. Wadium wniesione przez nabywcę zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia.
  7. Wadium złożone przez Oferentów, których oferty nie zostaną wybrane lub zostaną odrzucone, zostanie zwrócone w terminie 7 dni odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty.
  8. Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy oferent przetargu, który wygrał przetarg, uchyli się od zawarcia umowy.
  9. Złożona oferta nie może być przedmiotem negocjacji pomiędzy stronami.
  10. Komisja przetargowa odrzuca ofertę, jeżeli:
  • została złożona przez podmiot inny niż określony w pkt 3,
  • została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez Oferenta, który nie wniósł wadium,
  • nie zawiera akceptacji dokumentów, o których mowa w pkt 6 niniejszego ogłoszenia, lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inną wątpliwość, zaś jej uzupełnienie lub złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.
  1. O odrzuceniu oferty komisja przetargowa zawiadamia niezwłocznie Oferenta.
  2. W przypadku złożenia dwóch lub więcej ofert o tej samej najwyższej cenie na przedmiot przetargu pomiędzy Oferentami, którzy zaproponowali najwyższą cenę, zostanie przeprowadzona aukcja, której ceną wywoławczą będzie cena zaproponowana w ofertach.

 

  1. Termin zawarcia umowy sprzedaży
  1. Zawarcie pisemnej umowy sprzedaży nastąpi niezwłocznie po wyborze przez komisję przetargową najkorzystniejszej oferty.
  2. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
  3. Wydanie przedmiotu sprzedaży Nabywcy następuje niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie własność pojazdu do chwili uiszczenia przez Nabywcę całkowitej ceny nabycia.
  5. Wszystkie koszty związane z nabyciem przedmiotu sprzedaży ponosi w całości Nabywca.

Materiały

Umowa​_sprzedaży​_WU8457J
Umowa​_sprzedaży​_ISUZU​_WU8457J.docx 0.03MB
Oferta kupującego
Oferta​_kupującego​_WU8457J.docx 0.02MB
Protokół zdawczo-odbiorczy
Protokół​_zdawczo-odbiorczy​_ISUZU​_D-MAX​_WU8457J.docx 0.12MB
Klauzula informacyjna RODO
Klauzula​_informacyjna​_RODO​_do​_ogłoszenia.docx 0.02MB
Ocena rzeczoznawcy i zdjęcia
Ocena​_rzeczoznawcy​_i​_zdjęcia.pdf 1.94MB
Informacja o wyniku przetargu ISUZU D-MAX WU8457J
Protokół​_18082023.pdf 0.15MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.07.2023 09:24 Renata Sobczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Renata Sobczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie nr 3/2023 ISUZU WU8457J 2.0 22.08.2023 11:20 Renata Sobczak
Ogłoszenie nr 3/2023 ISUZU WU8457J 1.0 14.07.2023 09:24 Renata Sobczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}