W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

5-7 czerwca odbyła się kolejna edycja hackatonu HackYeah.

Pula nagród w HackYeah Online: Summer Edition wynosiła ponad 180 000 złotych. W Hackatonie uczestniczyło niemal 100 mentorów i mentorek, którzy pomagali drużynom.

Grafika z fioletowym tłem zapowiadająca hackathon online HackYeah w dniu 5-7 czerwca 2020 roku

Drużyny proponowały rozwiązania w sześciu kategoriach: 

  • Opracowanie narzędzia wykrywającego nieregularności oraz oszustwa w ścieżce leczenia pacjenta ze zdiagnozowanym nowot worem. Autorem wyzwania było Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu, a pula nagród wyniosła 20 000 złotych. 

  •  Zaproponowanie pomysłów na zwiększenie zaangażowania i uwagi użytkowników w grach używanych do edukacji, dzielenia wiedzy i organizowania spotkań. Autorem wyzwania był GovTech Polska, a pula nagród wyniosła 20 000 złotych. 

  • Zaproponowanie narzędzi i pomysłów na utrzymanie zaangażowania podczas zdalnych spotkań w pracy. Autorem wyzwania był GovTech Polska, a całkowita pula nagród wynosiła 20 000 złotych. 

  • Opracowanie oprogramowania, które będzie używane przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego do wykrywania oszustw finansowych poprzez analizowanie zawartości stron internetowych. Autorem wyzwania był Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, a pula nagród wyniosła 30 000 złotych. 

  • Stworzenie aplikacji, która poinformuje podróżnych o obostrzeniach związanych z sytuacją epidemiologiczną na Słowacji i w Polsce oraz powiadomi o nowych ogniskach wirusa. Autorem wyzwania było Asseco, a pula nagród wyniosła 10 000 euro. 

  • Stworzenie rozwiązań, projektów i narzędzi, które wspomogą przedsiębiorstwa w trakcie pandemii. Autorem wyzwania był Bank Gospodarstwa Krajowego, a pula nagród wyniosła 50 000 złotych. 

Podsumowanie:

Kategoria GAMING

Zwycięzca: Corona of Kings

Finaliści:

1. Fantasy Scrum Board

2. BRUH

Kategoria: ENGAGEMENT DURING ONLINE MEETINGS

Zwycięzca: Summario

FInaliści:

1. Mingle – The Group Video Call

2. Transcriber