W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Dane kontaktowe

Graniczna Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie
ul. Komitetu Obrony Robotników 49, 02-146 Warszawa
Budynek Sonata

sekretariat: tel. 22 650 25 33

email: sekretariat.gsse.warszawa@sanepid.gov.pl
e-Doręczenia: AE:PL-58488-25187-GFBCI-24

Godziny pracy GSSE w Warszawie: poniedziałek - piątek: 7.25 - 15.00

Telefon dyżurny Granicznej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie czynny całą dobę: 602 220 181
 

Sekcja Granicznej Kontroli Sanitarnej

Terminal Towarowy
ul. Wirażowa 35, 02-158 Warszawa
tel. kom. 516 092 382; 453 407 529
email: import.gsse.warszawa@sanepid.gov.pl
Godziny pracy: poniedziałek - piątek 8.00-15.35 (bez świąt)

Sekcja Granicznego Nadzoru Sanitarno-Epidemiologicznego

   1.   Lotnisko Chopina
          ul. Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa
          tel. kom. 602 220 181
          tel. 22 650 60 60
          email: okecie.gsse.warszawa@sanepid.gov.pl
          Godziny pracy: 7 dni w tygodniu, dyżury stacjonarne całodobowe

    2.   Lotnisko Warszawa-Modlin
           ul. Gen. Wiktora Thommee 1A, 05-102 Nowy Dwór Mazowiecki
           tel. kom. 602 220 181
           email: modlin.gsse@sanepid.gov.pl
           Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.25-15.00
           Poza godzinami pracy dyżury telefoniczne całodobowe tel. kom. 602 220 181 - 7 dni w tygodniu

     3.   Lotnisko Warszawa-Radom
            ul. Prof. T. Sołtyka 1, 26-603 Radom
            tel. kom 453 407 705
            tel. 48 378 74 28
            email: gsse.radom@sanepid.gov.pl
            Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.25-15.00
            Poza godzinami pracy dyżury telefoniczne całodobowe tel. kom. 602 220 181 - 7 dni w tygodniu


ZGŁOSZENIE INTERWENCJI
Dzięki e-usłudze każdy obywatel może zgłosić problem bez konieczności wizyty w urzędzie.
Wystarczy komputer lub telefon z dostępem do Internetu. Usługa działa całodobowo, 7 dni w tygodniu. 

Proces zgłoszenia: 

  1. Wejdź na platformę e-Sanepid
  1. W menu bocznym znajdź zakładkę „Interwencje”. 
  1. Wybierz kategorię interwencji – dotyczącą obiektu (np. restauracji, szkoły, zakładu pracy) lub produktu (np. żywności, suplementu, kosmetyku, detergentu). 
  1. Opisz problem i wyślij formularz. Zgłoszenie trafi bezpośrednio do właściwej jednostki Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 

Szczegółowe dane kontaktowe na stronach BIP.
 
{"register":{"columns":[]}}