W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Podlaskie urzędy skarbowe z bardzo wysoką oceną od swoich klientów

12.03.2025

Przedstawiciele podlaskiej KAS w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Białymstoku, Naczelnik trzyma w rękach dyplom
  • Podlaskie urzędy skarbowe z bardzo wysoką oceną od swoich klientów
  • Trzy podlaskie urzędy skarbowe zostały wyróżnione w corocznym badaniu opinii klientów.
  • Tegoroczne podsumowanie jest wynikiem analizy ponad 2 500 ankiet wypełnionych przez podlaskich podatników (po wizycie w urzędzie skarbowym).
  • KAS bada jakość obsługi swoich klientów w pięciu kategoriach.

W 2024 r. podlaska KAS otrzymała 2 557 ankiet wypełnionych przez podatników po wizycie w urzędzie skarbowym. Analiza wyników potwierdza, że satysfakcja, rekomendacja, brak wysiłku, pozytywne emocje oraz skuteczność pierwszego kontaktu utrzymują się w woj. podlaskim na bardzo wysokim poziomie. Z ankiet wyłania się następujący obraz jakości obsługi świadczonej przez podlaską KAS:

  • Poziom satysfakcji, czyli procent klientów ogólnie zadowolonych ze swojej wizyty w urzędzie skarbowym – 94%,
  • Poziom rekomendacji, czyli procent klientów, którzy poleciliby obsługę przez danego pracownika znajomym lub rodzinie – 94%,
  • Poziom braku wysiłku, czyli procent klientów oceniających załatwienie swojej sprawy w urzędzie skarbowym jako łatwe – 87%,
  • Poziom pozytywnych emocji, czyli procent klientów mających pozytywne emocje związane z wizytą w urzędzie skarbowym – 96%,
  • Skuteczność pierwszego kontaktu, czyli procent spraw załatwionych podczas pierwszej wizyty w urzędzie skarbowym – 91%.

Z rozmów z podatnikami wynika, że najważniejsze jest dla nich, aby swoją sprawę załatwili już podczas pierwszej wizyty w urzędzie skarbowym. Poziom skuteczności pierwszego kontaktu, a więc odsetek podatników, którzy sprawę załatwili już podczas pierwszej wizyty, wyniósł aż 91%. Taki wynik jest możliwy m.in. dzięki systemowi rezerwacji wizyt, który daje pracownikom urzędu możliwość przygotowania się do spotkania z konkretnym, umówionym klientem.

Badanie prowadzone w ramach programu „Klient w centrum uwagi KAS" trwa cały czas, dlatego zapraszamy do wypełniania ankiet. Są one wysyłane mailowo do wszystkich podatników rezerwujących wizyty w urzędzie. W oparciu o to badanie, od 2021 roku prowadzony jest ranking urzędów skarbowych, który pozwala wyróżnić urzędy skarbowe, które uzyskują najwyższe wyniki. Wyróżnienia otrzymuje co roku urzędy, które uzyskały najlepsze wyniku w badaniu satysfakcji klienta w podziale na urzędy duże, średnie i małe.

Najwyżej ocenione podlaskie urzędy skarbowe według kategorii

Po podsumowaniu wyników za 2024 rok, w kategorii dużych urzędów skarbowych najwyżej został  sklasyfikowany Pierwszy Urząd Skarbowy w Białymstoku, który uzyskał 95% poziom satysfakcji. W kategorii średnie urzędy skarbowe najwyższy poziom satysfakcji (93%) osiągnął Urząd Skarbowy w Suwałkach. Z kolei wśród małych urzędów skarbowych najwyżej oceniony został Urząd Skarbowy w Sokółce (poziom satysfakcji 98%).

Pierwszy Urząd Skarbowy w Białymstoku otrzymał wyróżnienie po raz drugi, a Urząd Skarbowy w Suwałkach trzeci rok z rzędu. 

Obserwuj nas w serwisie X

Zdjęcia (11)

{"register":{"columns":[]}}