W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wdrożenie i obsługa KSeF - szkolenie dla pracowników samorządów z Powiatu Sokólskiego

20.10.2025

Wdrożenie i obsługa KSeF - szkolenie dla pracowników samorządów z Powiatu Sokólskiego
  • Eksperci z podlaskiej Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) wzięli udział w spotkaniu z pracownikami jednostek samorządu terytorialnego (JST) Powiatu Sokólskiego.
  • Przybliżyli uczestnikom zasady działania Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) oraz odpowiedzieli na pytania dotyczące jego praktycznego zastosowania w kontekście specyfiki pracy samorządu.

W poniedziałek 20 października, z inicjatywy Naczelnika Urzędu Skarbowego w Sokółce, w Starostwie Powiatowym w Sokółce zorganizowano szkolenie dla jednostek samorządu terytorialnego poświęcone Krajowemu Systemowi e-Faktur (KSeF). Spotkanie, w którym udział wzięło ponad 60 osób, przeprowadzili regionalni koordynatorzy KSeF z Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku.

Główna część dyskusji poświęcona była specyfice rozliczeń jednostek samorządu terytorialnego oraz ich jednostek organizacyjnych jako podatników VAT. Przedstawiciele KAS wyjaśnili zasady funkcjonowania KSeF oraz odpowiedzieli na liczne pytania dotyczące jego praktycznego zastosowania. Spotkanie było ważnym krokiem w przygotowaniu się do nadchodzących zmian, które czekają jednostki publiczne w związku z obowiązkowym wdrożeniem KSeF.
Było to kolejne spotkanie dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego oraz ich jednostek organizacyjnych i podmiotów z nimi współpracujących.

Informacje o spotkaniach i szkoleniach dotyczących Krajowego Systemu e-Faktur zamieszczamy na bieżąco w naszych mediach społecznościowych (serwis X oraz Facebook) i stronie internetowej podlaskiej KAS.

Zdjęcia (5)

{"register":{"columns":[]}}