W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja o kontroli przeprowadzonej w Urzędzie Skarbowym w Tomaszowie Mazowieckim (IWW-1.0921.1.2025)

Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. z 2023 r., poz. 615 ze zm.) oraz art. 6 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o kontroli w administracji rządowej (Dz. U. z 2020 r., poz. 224), w Urzędzie Skarbowym w Tomaszowie Mazowieckim przeprowadzona została kontrola problemowa w temacie: „Wszczynanie i prowadzenie postępowań podatkowych, w szczególności w sprawach, w których występuje wysokie ryzyko przedawnienia zobowiązań podatkowych”. Kontrolę przeprowadzono na podstawie upoważnienia nr 1001-IWW-1.0921.1.2025.2.MMK z 7 marca 2025 r. Kontrolą objęto okres od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2024 r. Czynności kontrolne zostały przeprowadzone w okresie od 10 marca 2025 r. do 19 maja 2025 r. i zakończone wystąpieniem pokontrolnym nr 1001-IWW-1.0921.1.2025.34.MMK z 6 sierpnia 2025 r. Działania podejmowane przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Tomaszowie Mazowieckim w zakresie objętym kontrolą oceniono pozytywnie pomimo stwierdzonych nieprawidłowości. W związku z ustaleniami kontroli, w celu usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień oraz zminimalizowania ryzyka ich wystąpienia w przyszłości – wydane zostały zalecenia pokontrolne. Kierownika jednostki kontrolowanej zobowiązano do złożenia informacji o wykonaniu zaleceń i działaniach podjętych w celu wyeliminowania z pracy urzędu stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień, a także do złożenia informacji o rezultatach wdrożonych zaleceń pokontrolnych.

{"register":{"columns":[]}}