Ogłoszenie Ambasady RP w Teheranie o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego przeznaczonych do: sprzedaży, nieodpłatnego przekazania na rzecz innych jednostek administracji publicznej (2/2025)
Ogłoszenie Ambasady RP w Teheranie o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego przeznaczonych do: sprzedaży, nieodpłatnego przekazania na rzecz innych jednostek administracji publicznej (2/2025)
Ambasada RP w Teheranie działając zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz. U. z 2023 r., poz. 2303) informuje, że posiada zbędne i zużyte składniki majątku ruchomego przeznaczone do sprzedaży, nieodpłatnego przekazania na rzecz innych jednostek lub darowizny.
Wykaz składników majątkowych uznanych za zbędne lub zużyte stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia.
Jednostki organizacyjne lub osoby fizyczne zainteresowane nabyciem poszczególnych składników majątku wymienionych w załączniku nr 1, mogą składać pisemne oferty zawierające:
- Imię, nazwisko i adres lub nazwę (firmę) i siedzibę oferenta, numer telefonu komórkowego oraz adres e-mail (według załączonego wzoru – załącznik nr 2);
- Oferowaną cenę, nie niższą niż cena wywoławcza i warunki jej zapłaty;
- Oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu lub, że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin;
- Oświadczenie dot. przetwarzania danych osobowych (RODO) na wzorze określonym w załączniku nr 4 dołączonym do niniejszego ogłoszenia.
Składanie ofert:
- Oferty należy składać do dnia 03.11.2025 r. drogą mailową na adres: teheran.amb.sekretariat@msz.gov.pl
- E-mail powinien mieć w tytule zapis: „Oferta - zakup składników – dot. ogłoszenia 2/2025”,
- Oferta winna być przesłana w formie zeskanowanego dokumentu;
- Nie ma konieczności listownego przesyłania wniosku w formie pisemnej.
Nieodpłatne przekazanie może nastąpić jedynie na wniosek podmiotów wymienionych w § 38 ust. 1 oraz § 39 w/w rozporządzenia. Wzór wniosku o nieodpłatne przekazanie zamieszczony został w załączniku nr 3 do ogłoszenia.
Składanie wniosków na nieodpłatne przekazanie:
- Wnioski na nieodpłatne przekazanie należy składać do dnia 03.11.2025 r. drogą mailową
- na adres: teheran.amb.sekretariat@msz.gov.pl
- E-mail powinien mieć w tytule zapis: „Wniosek o nieodpłatne przekazanie składników majątku – dot. ogłoszenia 2/2025”;
- Wniosek winien być przesłany w formie zeskanowanego dokumentu;
- Nie ma konieczności listownego przesyłania wniosku w formie pisemnej.
Dokumenty (wnioski), składane w formie pisemnej, zgodnie z § 38 ust. 4 ww. rozporządzenia muszą zawierać:
- nazwę, siedzibę i adres zainteresowanego organu lub jednostki, o których mowa w § 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz. U. z 2023 r., poz. 2303), jednostki samorządu terytorialnego lub organu wykonującego funkcję organu założycielskiego wobec instytucji gospodarki budżetowej występującego o nieodpłatne przekazanie składnika rzeczowego majątku ruchomego;
- dane kontaktowe do osoby wyznaczonej przez Wnioskodawcę do reprezentacji interesów Wnioskodawcy;
- wskazanie składnika rzeczowego majątku ruchomego, którego wniosek dotyczy;
- oświadczenie, że przekazany składnik rzeczowy majątku ruchomego zostanie odebrany w terminie i miejscu wskazanym w protokole zdawczo – odbiorczym,
- datę złożenia wniosku;
- uzasadnienie.
Wnioskodawcy, których wnioski nie będą spełniały wymogów formalnych (wypełnione niepoprawnie lub niekompletne), zostaną wezwani do usunięcia braków w terminie 2 dni wraz z pouczeniem, że nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania.
Składniki będące przedmiotem ogłoszenia można obejrzeć w siedzibie urzędu dniach 23.10-30.10.2025 r. w godzinach 9:00 – 17:00 pod adresem: No. 2 Pirouz Alley, Nelson Mandela Blvd (Africa Blv), 1917663113, Tehran, Iran po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod nr. +98 921 738 42 90.
Podmioty zainteresowane przyjęciem wyposażenia składają oświadczenie, że zapoznały się z warunkami przekazania, stanem faktycznym przedmiotu i nie wnoszą żadnych zastrzeżeń.
Wszelkie koszty, podatki i opłaty związane z przekazaniem składników majątku ponosi strona przyjmująca. Jednostka przyjmując składniki majątku ruchomego wyraża zgodę i zobowiązuje się do opłacenia wszelkich podatków, ceł i opłat wymaganych przez władze Polski lub innego kraju, do którego trafią po przekazaniu.
Nieodpłatne przekazanie odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
Ambasada RP w Teheranie zastrzega sobie prawo odwołania bez podania przyczyny, na każdym etapie procesu sprzedaży lub nieodpłatnego przekazania zbędnych składników majątku ruchomego będących przedmiotem ogłoszenia.
Materiały
Lista przedmiotów na sprzedaż faza 2 2025Załącznik_1_Lista_przedmiotów_do_sprzedaży_faza_22025_(1).pdf 0.23MB Załącznik 2 wniosek o nieodpłatne przekazanie
Załącznik_2_wniosek_o_nieodplatne_przekazanie.doc 0.04MB Załącznik 3 oferta na zakup
Załącznik_3_oferta_na_zakup.docx 0.02MB Załącznik 4 Oświadczenie RODO
Załącznik_4_Oświadczenie_RODO.docx 0.02MB