W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Ambasada

Ambasada RP w Reykjaviku

adres: Islandia, 105 Reykjavík, Þórunnartun 2
telefon: +354 520 50 50
faks: +354 511 11 20
e-mail: reykjavik.info@msz.gov.pl

Wydział Konsularny Ambasady RP w Reykjaviku

adres: Islandia, 105 Reykjavík, Þórunnartun 2
telefon: +354 520 50 50
faks: +354 511 11 20
e-mail: reykjavik.info@msz.gov.pl

Telefoniczne zapytania w sprawach konsularnych przyjmowane są codziennie w godzinach 8.30-16.30, a w środy w godzinach 10:00-18:00.

godziny otwarcia urzędu:
poniedziałek: 9:00-14:00
wtorek: 9:00-14:00
środa: 13:00-18:00
czwartek: 9:00-14:00
piątek: 9:00-14:00

Telefon dyżurny

W sytuacjach nagłych, wymagających pilnej interwencji konsula możliwy jest kontakt pod numerem telefonu: +354 8445051.

Uwaga! Telefon alarmowy nie jest telefonem informacyjnym. Kontakt możliwy jest tylko w sprawach losowych wymagających niezwłocznej interwencji konsula (np. wypadków, zagrożenia życia i/lub zdrowia obywateli polskich przebywających na terytorium Islandii). Telefon czynny poza godzinami dostępności telefonicznej urzędu konsularnego, a w dni wolne od pracy w Polsce i Islandii – całodobowo.

Korespondencja

Informujemy, że odpowiedzi na Państwa pytania udzielane są niezwłocznie. AmbasadaRP w Reykjaviku informuje, że nie udziela odpowiedzi na korespondencję (także otrzymaną drogą e-mailową), która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 § 2 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2018 r. poz. 2096; z 2019 r. poz. 60, 730, 1133 z późn. zm.).

Treść korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:

  • osoby (imienia i nazwiska), od której pochodzi;
  • adresu tej osoby;
  • przedmiotu sprawy, której dotyczy.

Skargi i wnioski

Kierownik urzędu konsularnego w sprawach skarg i wniosków przyjmuje we wtorki w godz. 15:00-16:00.

Informacje na temat skarg i wniosków znajdują się na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Media społecznościowe

Twitter: @PLinIceland
Facebook: @PLinIceland