W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Organizacja pracy Ambasady RP w Reykjaviku w okresie świąteczno-noworocznym

29.12.2023

Organizacja pracy Ambasady RP w Reykjaviku w okresie świąteczno-noworocznym

1

Uprzejmie informujemy, że w nadchodzącym okresie świąteczno-noworocznym Ambasada RP w Reykjaviku (w tym Referat Konsularny i Polonii) będą nieczynne w następujące dni:

• 1 stycznia 2024 r. (poniedziałek);
• 2 stycznia 2024 r. (wtorek).

 

Wszystkie informacje i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dot. wszystkich aspektów działań urzędów konsularnych są dostępne na stronie https://www.gov.pl/web/islandia/informacje-konsularne

W sytuacjach nagłych, wymagających pilnej interwencji konsula możliwy jest kontakt pod numerem telefonu: +354 8445051.

Uwaga! Telefon alarmowy nie jest telefonem informacyjnym. Kontakt możliwy jest tylko w sprawach losowych wymagających niezwłocznej interwencji konsula (np. wypadków, zagrożenia życia i/lub zdrowia obywateli polskich przebywających na terytorium Islandii). Telefon czynny poza godzinami dostępności telefonicznej urzędu konsularnego, a w dni wolne od pracy w Polsce i Islandii – całodobowo.

PAMIĘTAJ! Pod tym numerem nie są udzielane informacje dot. godzin pracy urzędów konsularnych, spraw paszportowych, wizowych, prawnych czy obywatelskich.

{"register":{"columns":[]}}