W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie o pracy

31.01.2023

Ambasada RP w Ammanie poszukuje pracownika do naszego zespołu na stanowisko referenta ds. obsługi sekretariatu oraz dyplomacji publicznej i kulturalnej.

Budynek Ministerstwa Spraw Zagranicznych w Warszawie

Wyciąg obowiązków w zakresie ds. obsługi sekretariatu:

1. Prowadzenie terminarza spotkań, narad, konferencji i innych wydarzeń z udziałem kierownika placówki.

2. Organizacja i obsługa recepcyjna spotkań i wizyt w placówce.

3. Gromadzenie niezbędnych informacji teleadresowych, dotyczących współpracujących z placówką urzędów, instytucji i innych organizacji w kraju urzędowania oraz w Polsce.

4. Prowadzenie i aktualizacja podręcznego wykazu przedstawicieli władz państwa urzędowania i kierownictw innych instytucji oraz osób fizycznych współpracujących z placówką, a także listy korpusu dyplomatycznego.

5. Prowadzenie kancelarii jawnej placówki, z wyłączeniem teczek personalnych pracowników placówki, a także rejestracja dokumentów zgodnie z instrukcja kancelaryjną.

oraz w zakresie ds. dyplomacji publicznej i kulturalnej:

1. Realizowanie strategii promocyjnej MSZ, w tym kreacja autorskich wydarzeń promocyjnych;

2. Przygotowywanie informacji o Polsce dla wybranych instytucji w Jordanii;

3. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami mediów oraz środowiskami opiniotwórczymi, a także inspirowanie publikowania przez nie właściwego obrazu Polski, w celu promowania polskiej kultury, nauki i innych osiągnięć naszego kraju;

4. Monitorowanie mediów oraz analiza publikacji i informacji w Jordanii dot. Polski;

5. Przygotowywanie materiałów w zakresie obecności polskiej kultury w Jordanii i promocji Polski;

6. Zarządzanie kontami Ambasady na Instagramie i Facebooku z naciskiem na tworzenie autorskiego contentu.

Wymagania niezbędne:

Wykształcenie: m.in. średnie;

Znajomość języka polskiego i angielskiego;

Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowiskach administracyjno-biurowych;

Biegła znajomość obsługi komputera (system operacyjny Windows, pakiet MS Office, poczta elektroniczna);

Znajomość mediów społecznościowych;

Umiejętność obsługi podstawowych urządzeń biurowych;

Dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność, praca w zespole;

Korzystanie z pełni praw publicznych.

Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe;

Znajomość języka arabskiego;

Prawo jazdy kat. B;

Samodzielność, odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu zadań, odporność na stres.

Inne informacje:

Planowany termin rozpoczęcia pracy: 1 marca 2023 r.

Miejsce wykonywania pracy: Mahmoud Seif Al-Din Al-Irani 3 Amman

Czas pracy: niedziela- czwartek 8.15-16.15

Wynagrodzenie: ok. 900-1000 EUR brutto i ok. 3000 PLN brutto

Warunki zatrudnienia na podstawie polskich przepisów.

 

Oferty składające się z listu motywacyjnego, CV (skany) prosimy przesyłać drogą mailową na adres: amman.amb.sekretariat@msz.gov.pl w terminie do 10 lutego 2023 r.

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

CV musi zawierać wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ambasadę RP w Ammanie w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Opis sposobu przetwarzania (Dane osobowe - klauzula informacyjna) w załączniku.

Materiały

Nabór​_na​_ref​_ds​_sekretariatu​_i​_promocji​_-​_klauzula​_RODO
Nabór​_na​_ref​_ds​_sekretariatu​_i​_promocji​_-​_klauzula​_RODO.pdf 0.55MB
{"register":{"columns":[]}}