Dostępność
Deklaracja dostępności Serwisu Komendy Miejskiej Państwowej straży Pożarnej w Elblągu
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego Komendy Miejskiej Państwowej straży Pożarnej w Elblągu
Data publikacji strony internetowej: 2020-12-10
Data ostatniej dużej aktualizacji: 2025-07-17.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. z powodu poniższych niezgodności lub wyłączeń:
- mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
- pochodzą z różnych źródeł,
- są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,
- opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
- posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji,
- opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
- Brak jest gdzieniegdzie poprawnych opisów alternatywnych fotografii lub grafik znalezionych w serwisie. Dokładamy wszelkich starań by wszyscy redaktorzy byli przeszkoleni w zakresie prawidłowego dodawania treści.
Oświadczenie sporządzono dnia 2020-11-27. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny podmiotu publicznego
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Izabella Kownacka, adres poczty elektronicznej mf.elblag@kwpsp.olsztyn.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 47 7319 361 . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Teren Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu znajduje się przy ul. Łęczyckiej 19 w Elblągu.
Przed wejściem do komendy znajduje się ogólnodostępny parking z wyznaczonym miejscem do parkowania dla osób niepełnosprawnych. Do budynku prowadzi jedno wejście. Wejście obejmuje dwie pary drzwi. Drzwi nie otwierają się automatycznie. Przekraczając pierwsze drzwi, należy poprzez domofon skontaktować się z sekretariatem i określić, jaką sprawę chce się załatwić. Wówczas zostanie przywołany funkcjonariusz lub pracownik z odpowiedniej komórki organizacyjnej komendy. Komenda Miejska PSP zobowiązuje się zapewnić pomoc przy przemieszczaniu osobom niepełnosprawnym. Pomocy, udzielą wyznaczeni funkcjonariusze lub pracownicy, ponieważ budynek komendy nie jest przystosowany dla osób o ograniczonej zdolności poruszania się. Pracownik wraz z interesantem udadzą się do specjalnie wyznaczonego pomieszczenia, które znajduje się na parterze budynku, po prawej stronie, za drzwiami wejścia głównego.
Budynek nie posiada wind, platform, pętli indukcyjnych i informacji głosowych.
W budynku znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych.
Na teren obiektu jest możliwe wejście z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Materiały
Plan działania na rzecz poprawy dostępności na lata 2025-2026Plan_działania_na_rzecz_poprawy_dostępności_na_lata_2025-2026.pdf 2.77MB Procedura wejścia osoby korzystającej z psa asystującego do budynków KM PSP Elbląg
Procedura_wejścia_osoby_korzystającej_z_psa_asystującego_do_budynków_KM_PSP_Elbląg.pdf 3.92MB Procedura zapewniania dostępności KM PSP Elbląg
Procedura-zapewniania-dostepnosci-KM_PSP_Elbląg.pdf 2.47MB Raport o stanie zapewnienia dostępności 2025
Raport_o_stanie_zapewnienia_dostępności_2025.pdf 0.14MB Wniosek o zapewnienie dostępności KM PSP Elbląg
Wniosek_o_zapewnienie_dostępności__KM_PSP_Elbląg.docx 0.02MB Wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej KM PSP Elbląg
Wniosek_o_zapewnienie_dostępności_cyfrowej_KM_PSP_Elbląg.docx 0.02MB Wniosek o zapewnienie tłumacza migowego
Wniosek_o_zapewnienie_tłumacza_migowego.docx 0.03MB
Wideo
- Pierwsza publikacja:
- 27.11.2020 00:23 mł. asp. Dawid Rogożyński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Izabella Kownacka
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Dostępność | 35.0 | 02.09.2025 15:21 Mateusz Norek |
| Dostępność | 34.0 | 02.09.2025 14:51 Mateusz Norek |
| Dostępność | 33.0 | 02.09.2025 14:46 Mateusz Norek |
| Dostępność | 32.0 | 02.09.2025 14:43 Mateusz Norek |
| Dostępność | 31.0 | 17.07.2025 00:11 Dawid Rogożyński |
| Dostępność | 30.0 | 17.07.2025 00:06 Dawid Rogożyński |
| Dostępność | 29.0 | 17.07.2025 00:04 Dawid Rogożyński |
| Dostępność | 28.0 | 14.07.2025 00:04 Dawid Rogożyński |
| Deklaracja dostępności | 27.0 | 13.07.2025 23:59 Dawid Rogożyński |
| Deklaracja dostępności | 26.0 | 13.07.2025 23:52 Dawid Rogożyński |
| Deklaracja dostępności | 25.0 | 13.07.2025 23:49 Dawid Rogożyński |
| Deklaracja dostępności | 24.0 | 30.03.2025 22:35 Dawid Rogożyński |
| Deklaracja dostępności | 23.0 | 30.03.2025 22:33 Dawid Rogożyński |
| Deklaracja dostępności | 22.0 | 28.03.2024 15:08 Dawid Rogożyński |
| Deklaracja dostępności | 21.0 | 10.10.2023 12:45 Dawid Rogożyński |
| Deklaracja dostępności | 20.0 | 10.10.2023 11:51 Dawid Rogożyński |
| Deklaracja dostępności | 19.0 | 12.06.2023 15:07 Dawid Rogożyński |
| Deklaracja dostępności | 18.0 | 06.06.2023 22:46 Dawid Rogożyński |
| Deklaracja dostępności | 17.0 | 10.05.2023 12:35 Dawid Rogożyński |
| Deklaracja dostępności | 16.0 | 10.05.2023 12:35 Dawid Rogożyński |
| Deklaracja dostępności | 15.0 | 07.03.2022 12:20 mł. asp. Dawid Rogożyński |
| Deklaracja dostępności | 14.0 | 02.06.2021 15:52 mł. asp. Dawid Rogożyński |
| Deklaracja dostępności | 13.0 | 29.03.2021 13:50 mł. asp. Dawid Rogożyński |
| Deklaracja dostępności | 12.0 | 12.01.2021 13:58 mł. asp. Dawid Rogożyński |
| Deklaracja dostępności | 11.0 | 11.01.2021 20:18 mł. asp. Dawid Rogożyński |
| Deklaracja dostępności | 10.0 | 11.01.2021 20:17 mł. asp. Dawid Rogożyński |
| Deklaracja dostępności | 9.0 | 11.01.2021 20:14 mł. asp. Dawid Rogożyński |
| Deklaracja dostępności | 8.0 | 11.01.2021 20:11 mł. asp. Dawid Rogożyński |
| Deklaracja dostępności | 7.0 | 11.01.2021 20:09 mł. asp. Dawid Rogożyński |
| Deklaracja dostępności | 6.0 | 11.01.2021 20:08 mł. asp. Dawid Rogożyński |
| Deklaracja dostępności | 5.0 | 11.01.2021 19:38 mł. asp. Dawid Rogożyński |
| Deklaracja dostępności | 4.0 | 02.12.2020 19:46 mł. asp. Dawid Rogożyński |
| Deklaracja dostępności | 3.0 | 02.12.2020 19:43 mł. asp. Dawid Rogożyński |
| Deklaracja dostępności | 2.0 | 27.11.2020 00:26 mł. asp. Dawid Rogożyński |
| Deklaracja dostępności | 1.0 | 27.11.2020 00:23 mł. asp. Dawid Rogożyński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP