W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Klauzula Informacyjna dot. przeprowadzania postępowania administracyjnego

01.01.2023

KLAUZULA INFORMACYJNA dotycząca przeprowadzenia postępowania administracyjnego  lub czynności urzędowej zgodnie ze złożonym wnioskiem.

 

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą w Elblągu przy ul. Łęczycka 19, z którym można skontaktować się za pośrednictwem:
  • standardowej korespondencji drogą pocztową : 82-300 Elbląg, ul. Łęczycka 19,
  • adresu poczty elektronicznej: km.elblag@kwpsp.olsztyn.pl,
  • telefonicznie : tel. 47 73 19 300, fax. 47 73 19 303

W Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych – bryg. Andrzej Jankowski (e-mail: iod@kwpsp.olsztyn.pl) pełniący służbę w Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie.

  • standardowej korespondencji drogą pocztową : 10-045  Olsztyn,  ul. Niepodległości 16 lub
  • poczty elektronicznej: iod@kwpsp.olsztyn.pl
  1. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania administracyjnego lub czynności urzędowej zgodnie ze złożonym wnioskiem. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO w związku z:
  • ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej,
  • ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej,
  • ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
  • ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
  1. Dane osobowe podlegają ujawnianiu następującym odbiorcom: dane osobowe są zabezpieczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a ich odbiorcami mogą być podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe w ramach świadczonych usług dla administratora.
  2. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  3. Dane osobowe podlegają przeglądowi, nie rzadziej niż co 5 lat od dnia ich uzyskania, a także są przechowywane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji zadań wynikających z ustawy lub wymogów określonych w Instrukcji Kancelaryjnej i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt. 
  4. W zakresie swoich danych osobowych ma Pani/Pan prawo żądania: dostępu do danych, sprostowania danych. W postępowaniach administracyjnych i czynnościach urzędowych nie przysługuje prawo żądania wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych.
  5. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00- 93 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 225310300, fax. 225310301, e- mail: kancelaria@giodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 
  6. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania. Niepodanie danych osobowych będzie skutkowało wezwaniem do ich uzupełnienia, a w przypadku nieuzupełnienia pozostawieniem wniosku bez rozpoznania.
  7. Dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji dotyczących Pani/Pana danych osobowych, w tym profilowaniu.
  8. W postępowaniach administracyjnych i czynnościach urzędowych prawo do wycofania w dowolnym momencie udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych nie przysługuje.

 

Materiały

Klauzula Informacyjna dot. przeprowadzania postępowania administracyjnego
Klauzula​_Informacyjna​_dot​_przeprowadzania​_postępowania​_administracyjnego.docx 0.02MB
Klauzula Informacyjna dot. przeprowadzania postępowania administracyjnego
Klauzula​_Informacyjna​_dot​_przeprowadzania​_postępowania​_administracyjnego.pdf 0.50MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.11.2020 13:30 mł. asp. Dawid Rogożyński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
asp. Łukasz Pocałujko
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Klauzula Informacyjna dot. przeprowadzania postępowania administracyjnego 2.0 12.01.2023 20:03 Dawid Rogożyński
Klauzula Informacyjna dot. przeprowadzania postępowania administracyjnego 1.0 27.11.2020 13:30 mł. asp. Dawid Rogożyński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}