W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących

Aby skutecznie komunikować się z Komendą Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wielkopolskim osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:

1. Złożyć WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się: PJM (polski język migowy), SJM (system językowo-migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych). Kolejne kroki złożenia WNIOSKU:

  • Wypełnić formularz elektroniczny WNIOSKU lub pobrać WNIOSEK w postaci dokumentu „DOC”. 
  • Po wypełnieniu wersji „DOC” odesłać wybierając jedną z poniższych metod:
    • e-mail na adres sekretariat@strazgorzow.pl
    • WYSŁAĆ CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED PLANOWANYM SPOTKANIEM.
    • listownie na adres:
      KM PSP w Gorzowie Wielkopolskim,  66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Dąbrowskiego 3
      z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK – usługa tłumacza”
      (termin spotkania – 3 dni liczone od dnia otrzymania listu)

2. Załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej,

3. Wysłać pismo  na adres: KM PSP w Gorzowie Wielkopolskim,  66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Dąbrowskiego 3.
4. Wysłać e-mail na adres: 
sekretariat@strazgorzow.pl,
5. Skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: 95 733 84 04,

 

Wybierając formę komunikacji wymienioną w punkcie 2-5 należy podać następujące informacje:

  • imię i nazwisko osoby uprawnionej,
  • adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,
  • sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • przedmiot/temat rozmowy,
  • obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się PJM, SJM, SKOGN.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, proszę o zapoznanie się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ.

Materiały

Załącznik nr 1 - Wniosek o zapewnienie tłumacza
KM​_PSP​_Załącznik​_nr​_1​_Wniosek​_o​_zapewnienie​_tłumacza.docx 0.03MB
Załącznik nr 3 - Ogólne standardy przygotowania informacji w tekście łatwym do czytania i zrozumienia
KM​_PSP​_Załącznik​_nr​_3​_Ogólne​_standardy​_przygotowania​_informacji​_w​_tekście​_łatwym​_do​_czytania​_i​_zrozumienia​_ETR.docx 0.02MB
Załącznik nr 4 - Wniosek o zapewnienie dostępności
KM​_PSP​_Załącznik​_nr​_4​_Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostępności.docx 0.02MB
Załącznik nr 5 - Procedura dotycząca zapewniania dostępności
KM​_PSP​_Załącznik​_nr​_5​_Procedura​_dotycząca​_zapewniania​_dostępności.docx 0.02MB
Załącznik nr 6 - Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
KM​_PSP​_Załącznik​_nr​_6​_Żądanie​_zapewnienia​_dostępności​_cyfrowej.docx 0.02MB
Załącznik nr 2 - Informacja o podmiocie dla osób niesłyszących lub słabosłyszących w publikowanych filmach na przykładzie województwa łódzkiego i dolnośląskiego
KM​_PSP​_Załącznik​_nr​_2​_Informacja​_o​_podmiocie​_dla​_osób​_niesłyszących​_lub​_słabosłyszących​_w​_publikowanych​_filmach​_z​_udziałem​_tłumacza​_migowego.docx 0.02MB
Klauzule informacyjne
KM​_PSP​_Klauzule​_informacyjne.docx 0.02MB
WYTYCZNE dot. zapewniania dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w jednostkach organizacyjnych PSP
Wytyczne​_zapewniania​_dostępności​_dla​_osób​_ze​_szczególnymi​_potrzebami​_w​_jednostkach​_organizacyjnych​_PSP.pdf 0.66MB
{"register":{"columns":[]}}