W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych

Starszy inspektor

mł. asp. Błażej Dwojacki

 tel. 47 75 12 430

e-mail: bdwojacki@kujawy.straz.gov.pl

Starszy technik sztabowy

st. ogn. Grzegorz Marszałek

tel. 47 75 12 431

e-mail: gmarszalek@kujawy.straz.gov.pl


Zadania sekcji kwatermistrzowsko - technicznej: 

  1. administrowanie oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy miejskiej, a także planowanie i realizacja inwestycji i remontów w tym zakresie;
  2. opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną oraz wyposażenia osobistego;
  3. prowadzenie obsługi mundurowej strażaków;
  4. dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzenia i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy miejskiej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych;
  5. zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez podmioty krajowego systemu ratowniczo – gaśniczego na terenie powiatu i miasta oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych;
  6. prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej i magazynu komendy miejskiej;
  7. likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku;
  8. sporządzanie planów zakupów i robót budowlano-instalacyjnych oraz ich realizacja ze środków finansowych pozostających w dyspozycji komendy miejskiej;
  9. prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szkodami w mieniu komendy miejskiej, zawinionych przez kierowników jej komórek organizacyjnych, a także nadzór nad procedurami postępowań odszkodowawczych prowadzonych przez dowódców JRG i kierowników komórek organizacyjnych komendy miejskiej;
  10. systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów i ustalenie z komórką właściwą ds. operacyjnych priorytetów w tym zakresie;
  11. realizowanie prac dot. projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł;
  12. ewidencja oraz nadzór i konserwacja sprzętu obrony cywilnej;
  13. inicjowanie i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjno-technicznej samochodów i sprzętu silnikowego;
  14. analizowanie i planowanie potrzeb sprzętowych sieci informatycznej funkcjonującej w komórkach organizacyjnych komendy miejskiej;
  15. prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, w tym agregatów prądotwórczych;
  16. obsługa transportowa komórek organizacyjnych komendy miejskiej;
  17. prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami
    i innymi materiałami eksploatacyjnymi;
  18. nadzorowanie i analizowanie prawidłowości prowadzenia przez komórki organizacyjne komendy miejskiej dokumentacji związanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych;
  19. organizowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego i innych urządzeń i instalacji technicznych;
  20. wypracowywanie wymogów, parametrów technicznych dla zakupywanych samochodów i sprzętu silnikowego;
  21. prowadzenie archiwum komendy miejskiej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów;
  22. prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta;
  23. prowadzenie spraw obiegu dokumentów.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.12.2020 18:53 st.sekc. Łukasz Baranowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st.sekc. Łukasz Baranowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych 9.0 09.12.2022 14:04 mł.bryg. Paweł Korgol
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych 8.0 16.05.2022 17:25 mł. ogn. Łukasz Baranowski
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych 7.0 16.03.2022 08:40 mł.bryg. Paweł Korgol
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych 6.0 16.03.2022 08:09 mł.bryg. Paweł Korgol
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych 5.0 26.06.2021 15:29 mł. ogn. Łukasz Baranowski
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych 4.0 02.06.2021 22:04 mł. ogn. Łukasz Baranowski
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych 3.0 19.01.2021 11:38 st.sekc. Łukasz Baranowski
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych 2.0 22.12.2020 17:20 st.sekc. Łukasz Baranowski
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych 1.0 04.12.2020 18:53 st.sekc. Łukasz Baranowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}