W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zgłoszenie obiektu do odbioru

Zgłoszenia budynku do odbioru przez Państwową Straż Pożarną.

Poniżej zamieszczono formularz zgłoszenia budynku do odbioru przez Państwową Straż Pożarną.

Do pobrania dostępny jest także wykaz dokumentów, które wymagane będą w trakcie prowadzonych czynności odbiorowych. Skompletowanie dokumentów w kolejności zgodnej z wykazem ułatwi postępowanie i skróci czas odbioru budynku.

Jeżeli projekt budowlany nie wymaga uzgodnienia z rzeczoznawcą w zakresie ochrony przeciwpożarowej, Komendant Miejski PSP może odstąpić od zajęcia stanowiska w przedmiotowej sprawie, co nie zwalnia jednak właściciela i projektanta od przestrzegania obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.

Materiały

Wzór zawiadomienia o zakończeniu budowy (.docx)
Wzór​_zawiadomienia​_o​_zakończeniu​_budowy.docx 0.02MB
Wzór zawiadomienia o zakończeniu budowy (PDF)
Wzór​_zawiadomienia​_o​_zakończeniu​_budowy.pdf 0.10MB
Wykaz dokumentów do odbioru (.docx)
Wykaz​_dokumentów​_do​_odbioru.doc 0.07MB
Wykaz dokumentów do odbioru (PDF)
Wykaz​_dokumentów​_do​_odbioru.pdf 0.12MB
{"register":{"columns":[]}}