W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

GCBAPrRt 4,5/32 - 250 SCANIA

 Zdjęcie przedstawia widok samochodu na tle garaży JRG 1GCBAPrRt 4,5/32 - 250 SCANIA - ciężki samochód Ratowniczo – Gaśniczy wodno pianowo proszkowy. Zakup sfinansowany w 100% z budżetu Miasta Krakowa. Jest to samochód zaprojektowany i zbudowany pod kątem działań w tunelu. Zbiornik 4500 l wody i 500 l środka pianotwórczego, autopompa o wydajności 3200 l/min, agregat proszkowy 250kg. Silnik Scania P380 Euro 4 w technologii EGR (umożliwia ona spełnienie norm emisyjnych EURO 4 bez konieczności stosowania dodatku AdBlue) o mocy 380KM, skrzynia biegów Alison „dedykowana” dla Straży Pożarnej (jest to pierwsza taka skrzynia biegów w Polsce, od standardowego automatu odróżnia ją zwiększona wytrzymałość oraz charakterystyka przełożeń umożliwiająca uzyskanie maksymalnych przyspieszeń) podwozie Scania 4x2, zabudowa „Pojazdy Specjalistyczne Zbigniew Szczęśniak SP. Z O.O.”, kabina CP19 1+1+1, napęd na jedną oś, ciężar 18000kg. Pojazd jest hybrydą ciężkiego samochodu gaśniczego i samochodu lotniskowego, rozwiązania techniczne zastosowane w pojeździe umożliwiają obsługę pojazdu oraz podanie środka gaśniczego bez konieczności opuszczania pojazdu. Fotele załogi (również kierowcy) wyposażone są w aparaty powietrzne. Wyposażenie dodatkowe: noktowizyjny system umożliwiający poruszanie się pojazdu w zadymieniu do przodu i tyłu, przednie działko zderzakowe wodno – pianowo – proszkowe sterowane z wnętrza pojazdu, wysokociśnieniowy układ zmywania nawierzchni przed pojazdem z możliwością dozowania dyspergentu, układ obrony podwozia, agregat prądotwórczy przenośny 8kW 3x230V maszt oświetleniowy 4x1000W 230 V, zestaw hydrauliczny Lucas, elektryczny agregat wentylacyjny, dodatkowe kompozytowe (lekkie) aparaty powietrzne 6 szt. w wykonaniu 2 butlowym (o przedłużonym czasie ochronnego działania) wyposażone w system dozoru telemetrycznego.

{"register":{"columns":[]}}