W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja DS. Finansowych

Główna Księgowa

ogn. mgr inż. Aneta Kuźniar
tel.: (76) 75 22 112 wew. 165
e-mail: aneta.kuzniar@strazlegnica.pl

Inspektor Sekcji ds. Finansowych

Renata Chrinowska
tel.: (76) 75 22 112 wew. 162
e-mail: renata.chrinowska@strazlegnica.pl

Inspektor Sekcji ds. Finansowych

Maja Zglejszewska
tel.: (76) 75 22 112 wew. 163
e-mail: maja.zglejszewska@strazlegnica.pl

W zakresie funkcjonowania Sekcji ds. Finansowych należy realizacja następujących zadań:

  1. organizacja systemu finansowania komendy miejskiej,
  2. sprawowanie nadzoru w imieniu komendanta miejskiego nad gospodarką finansową;
  3. prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegającej zwłaszcza na:
  4. wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji komendy miejskiej,
  5. zapewnieniu pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez komendę miejską,
  6. przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,
  7. zapewnieniu terminowego ściągania należności,
  8. opracowywanie projektów budżetu dochodów i wydatków,
  9. korelowanie potrzeb finansowych i rzeczowych komendy miejskiej,
  10. opracowywanie analiz związanych z wykorzystaniem, planowaniem i realizacją środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji komendy miejskiej,
  11. prowadzenie sprawozdawczości finansowej,
  12. opracowywanie planów finansowych inwestycji,
  13. prowadzenie czynności wynikających z egzekucji sądowej i administracyjnej wobec wynagrodzeń pracowników,
  14. obsługa finansowo-księgowa komendy miejskiej,
  15. nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku komendy miejskiej,
  16. prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych,
  17. uwzględnianie w planach budżetowych środków finansowych na realizacje zadań dot. poprawy warunków socjalno-bytowych oraz zadań w zakresie bhp,
  18. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami zdrowotnymi, społecznymi i innymi strażaków oraz pracowników cywilnych,
  19. prowadzenie wewnętrznej kontroli finansowej (kontroli w zakresie legalności dokumentów oraz operacji gospodarczych),
  20. rozliczanie inwentaryzacji składników majątku,
  21. prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowej majątku,
  22. przygotowywanie materiałów w zakresie działalności informacyjno – promocyjnej komendy miejskiej dla oficera prasowego.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.02.2021 10:13 Wojciech Baran
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. bryg. Wojciech Baran
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja DS. Finansowych 7.0 23.03.2023 10:46 Wojciech Baran
Sekcja DS. Finansowych 6.0 23.03.2023 10:38 Wojciech Baran
Sekcja DS. Finansowych 5.0 03.11.2022 13:41 Wojciech Baran
Sekcja DS. Finansowych 4.0 20.05.2022 11:25 Wojciech Baran
Sekcja DS. Finansowych 3.0 23.02.2022 07:29 Wojciech Baran
Sekcja DS. Finansowych 2.0 25.02.2021 14:13 Wojciech Baran
Sekcja DS. Finansowych 1.0 01.02.2021 10:13 Wojciech Baran

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}