W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sprzęt

GBA 2/28/24,3 Renault

Średni samochód gaśniczy (2023 r.). Pojazd posiada zbiornik wodny o pojemności 2 m3, autopompę o nominalnej wydajności 2800 dm3/min oraz 200 dm3 środka pianotwórczego.

GBA 3/28/2,5 Mercedes

GCBA 7/52/3,9 Scania

Ciężki samochód gaśniczy (2023 r.). Pojazd posiada zbiornik wodny o pojemności 7 m3, autopompę o nominalnej wydajności 5200 dm3/min oraz 760 dm3 środka pianotwórczego.

GCBA

GCBA 5/42,6/5,7 MAN

Ciężki samochód gaśniczy (2021 r.) Pojazd posiada zbiornik wodny o pojemności 5 m3, autopompę o nominalnej wydajności 4260 dm3/min oraz 500 dm3 środka pianotwórczego.

GCBA

SD 37 Iveco Magirus

Samochod specjalny z drabiną mechaniczną o zasięgu 37 m (2009 r.).

SD 37

SRt Scania

Średni samochód ratownictwa technicznego (2018 r.). Pojazd wyposażony jest między innymi w ratowniczy zestaw hydrauliczny Lukas, pilaki spalinowe, przecinarki do stali i betonu, zestaw poduszek niskiego i wysokiego ciśnienia oraz inny sprzęt specjalistyczny stosowany w ratownictwie technicznym.

SRT

SLRR Mitsubishi L-200

Lekki samochód rozpoznawczo-ratowniczy wykorzystywany głównie do celów operacyjnych (2009 r.).

SLRR

SRW Mikrous Ford Transit

Tymczasowy samochód ratownictwa wodnego (2011 r.) z łodzią śrubową płaskodenną (2022 r.).

SRW

SLKw Mercedes

Lekki samochód kwatermistrzowski (1995 r.). Pojazd wykorzystywany głównie do celów logistycznych podczas zdarzeń długotrwałych. Na wyposażeniu pojazdu znajduje się sprzęt umozliwiający utworzenie sztabu dowodzenia akcją w dowolnym miejscu.

SLKw

Łódź ratownicza

Łódź stanowi wyposażenie Specjalistycznej Grupy Ratownictwa Wodno-Nurkowego "Legnica-1". Służy do prowadzenia działań poszukiwawczo-ratowniczych na akwenach.

Lódź hybrydowa

 

{"register":{"columns":[]}}