W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Przyjmowanie i załatwianie spraw

Aby skutecznie komunikować się z naszym urzędem należy:

  • napisać pismo/złożyć wniosek na adres:
    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siemianowicach Śląskich
    ul. Pułaskiego 2, 41-100 Siemianowice Śląskie,
  • Osobiście – w sekretariacie Komendanta Miejskiego PSP w Siemianowicach Śląskich w godzinach urzędowania;
    Obecnie prosimy sprawdzać informacje o ograniczeniach w funkcjonowaniu komendy
  • Za pomocą poczty elektronicznej e-mail na adres:
    pspsiemianowice@siemianowice.kmpsp.gov.pl,
    Sposób ten nie zapewnia uzyskania potwierdzenia odbioru generowanego przy odbieraniu dokumentacji elektronicznej przez organy administracji publicznej.
  • elektronicznie za pomocą platformy ePUAP- instrukcja
{"register":{"columns":[]}}