W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dwadzieścia minut z programowaniem. Zabawa 18 – “Robo maker”

Na zdjęciu widać chłopca leżącego na podłodze obok wielkiego rysunku, przedstawiającego robota. U dołu znajduje się pasek logotypów: Europejskie Fundusze Polska Cyfrowa, Ministerstwo Cyfryzacji, NASK i Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.

Pamiętacie zabawę „Zrób swój własny komputer”? Dzisiaj zbudujemy robota 😉 Tym razem jednak nie będzie już tak łatwo! Poza układaniem gotowych albo przygotowanych przez siebie elementów, do tego zadania dochodzi element gry, a w niej losowość i budowanie strategii. Brzmi ciekawie?

Zadaniem każdego gracza jest skompletowanie elementów potrzebnych do zbudowania swojego robota. Przydadzą się kości do gry i trochę wyobraźni. W tę zabawę możecie włączyć całą rodzinę.

Czy ta aktywność przypadła Wam do gustu? Nie zapomnijcie jej przesłać dalej – rodzinie czy przyjaciołom.

Materiały

Dwadzieścia minut z programowaniem. Zabawa 18 – “Robo maker”
zabawa18​_robo​_maker.pdf 1.42MB
{"register":{"columns":[]}}