W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dwadzieścia minut z programowaniem. Zabawa 8 – „Nie nadepnij na kamień”

Na zdjęciu widać dzieci bawiące się grą złożoną z planszy, patyczków i rzemienia. U dołu znajduje się pasek logotypów: Europejskie Fundusze Polska Cyfrowa, Ministerstwo Cyfryzacji, NASK i Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.

Czym jest skrypt? To fragment programu napisany w wybranym języku, na podstawie którego maszyny wykonują zaprogramowane czynności. Nasza kolejna zabawa to propozycja dwóch aktywności związanych z labiryntem. Nie martwcie się, to bardzo proste i na pewno się nie zgubicie 😉 Gotowi? Do dzieła!

Czy ta gra przypadła Wam do gustu? Nie zapomnijcie jej przesłać dalej – rodzinie czy przyjaciołom.

Materiały

zabawa08​_nie​_nadepnij​_na​_kamien
zabawa08​_nie​_nadepnij​_na​_kamien.pdf 0.32MB
{"register":{"columns":[]}}