W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

KOWR na targach Food Taipei 2019

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, promując polską żywność, już po raz czwarty zorganizował polskie stoisko narodowe podczas targów Food Taipei 2019 - jednych z największych wschodnioazjatyckich targów spożywczych. Wydarzenie miało miejsce w Tajpej na Tajwanie w dniach 19-22 czerwca br.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa wziął udział w targach Food Taipei 2019, odbywających się w dniach 19 - 22 czerwca 2019 r. w Tajpej na Tajwanie. W tym roku polskie stoisko narodowe promujące polskie specjalności żywnościowe pod hasłem Poland Tastes Good zgromadziło producentów polskiej żywności oferujących m.in.: słodycze, mleko i produkty mleczne, batony owocowo-orzechowe, przekąski w czekoladzie, musli, napoje: wodę, soki, napoje energetyczne, makarony, a także owoce i produkty owocowe.

We wszystkie dni targów na polskim stoisku odbywały się pokazy kulinarne połączone z degustacją tradycyjnych polskich potraw i przekąsek, które miały za zadanie przybliżyć gościom targów tradycję i kulturę kulinarną Polski.

Przy okazji udziału w targach, w dniu 18 czerwca 2019 r.  KOWR zorganizował, we współpracy z Biurem Polskim w Taipei, misję handlową dla polskich przedsiębiorców. Dzięki wsparciu ze strony Pana Macieja Gacy - Dyrektora Generalnego BP w Taipei, polskie firmy w ramach misji miały okazję spotkać się z kluczowymi partnerami handlowymi działającymi na Tajwanie. W spotkaniach B2B z polskimi przedsiębiorcami uczestniczyli przedstawiciele takich firm jak: Imei Foods Co. Ltd., RT-MART International Ltd., Shin Kong Mitsukoshi, Kash & Co. Ltd., Macroscopic Inc., IUT INT’L TRADE CO. Ltd., UrMart, Watercom Enterprise Ltd., Peng Hsuan Co. Ltd.

Ponadto, podczas briefingu w siedzibie Biura Polskiego w Taipei, przedsiębiorcom uczestniczącym w misji handlowej przybliżone zostały warunki wprowadzenia polskich produktów na rynek tajwański.

{"register":{"columns":[]}}