W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

KOWR organizatorem polskiego stoiska narodowego na targach Seoul Food and Hotel 2018 w Korei Południowej

W dniach 1-4 maja 2018 r. w Seul w Korei Południowej odbyła się kolejna edycja targów Seoul Food and Hotel, podczas których Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa po raz pierwszy zorganizował polskie stoisko narodowe pod hasłem „Poland tastes good”.

Seul Food & Hotel to najstarsza impreza targowa w Korei, a zarazem jedne z najważniejszych międzynarodowych targów żywności w Azji Południowo-Wschodniej. Targi skierowane są przede wszystkim do importerów i dystrybutorów żywności, detalistów, hurtowników, hotelarzy i restauratorów, a także producentów żywności. Targom towarzyszy wiele dodatkowych wydarzeń m.in. spotkania biznesowe z potencjalnymi koreańskimi importerami i dystrybutorami żywności.

Realizując działania promujące polskie artykuły rolno-spożywcze na rynkach zagranicznych na stoisku o powierzchni 72 m2 KOWR umożliwił 7 polskim firmom z sektora rolno-spożywczego produkującym m.in.: soki i inne produkty z owoców i warzyw, liofilizaty oraz słodycze prezentację oferty potencjalnym zagranicznym kontrahentom.

Drugiego dnia targów polskie stoisko odwiedził Ambasador RP w Republice Korei Pan Piotr Ostaszewski, który przeprowadził rozmowy z wszystkimi obecnymi na stoisku przedsiębiorcami, omawiając możliwości eksportu polskich produktów spożywczych do Korei Południowej oraz możliwości dalszej współpracy.

Każdego dnia targów na polskim stoisku odbywały się pokazy kulinarne, których celem była promocja polskiej kuchni i żywności oraz zaprezentowanie Polski jako kraju tradycyjnego i jednocześnie nowoczesnego pod względem kulinarnym.

W ramach misji gospodarczej, w dniu 30 kwietnia 2018 r. odbyło się spotkanie konsultacyjno-informacyjne nt. specyfiki rynku koreańskiego, podczas którego omówione zostały m.in.: kontekst historyczno-polityczny, specyfika rynku produktów spożywczych w Korei oraz możliwości wejścia polskich produktów spożywczych na rynek koreański. Ponadto, przedstawiciele firm mieli możliwość wizyt w dwóch największych sieciach handlowych (Lotte oraz Shinsegae), podczas których zapoznali się z asortymentem oraz cenami importowanych produktów.

{"register":{"columns":[]}}