W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Polskie stoisko narodowe na targach Food & Drinks Malaysia w Kuala Lumpur

1 lipca 2025 r. rozpoczęły się w stolicy Malezji Kuala Lumpur trzydniowe targi spożywcze Food & Drinks Malaysia by SIAL, na których KOWR po raz pierwszy organizuje stoisko narodowe.

Polskie stoisko narodowe na targach Food & Drinks Malaysia w Kuala Lumpur

Wspólnie z KOWR pod szyldem Poland tastes good wystawia się 9 przedsiębiorców poszukujących obiecujących kontaktów handlowych na rynku malezyjskim. Polscy producenci i eksporterzy żywności i napojów promują m.in.: słodycze i produkty czekoladowe (ciastka, pralinki, wafle, owoce w czekoladzie, batony), mrożone owoce i warzywa, ryby i kawior, proszki mleczne i produkty nabiałowe, żywność ekologiczną, półprodukty i produkty instant dla branży cukierniczej, piekarniczej i mleczarskiej oraz sektora HoReCa.

Polską kuchnię przybliżają odwiedzającym targi Malezyjczykom i innym gościom pokazy kulinarne i serwowane podczas nich typowe dla polskiej kuchni przekąski i dania, w tym: racuchy z jabłkami, pączki z konfiturą z truskawki kaszubskiej i powidłami ze śliwki szydłowskiej, gołąbki, zupa szczawiowa, kluski śląskie, placki ziemniaczane.

Przed rozpoczęciem targów, w dniu 30 czerwca 2025 r. polscy przedsiębiorcy mieli możliwość wzięcia udziału w wizytach w lokalnych sieciach handlowych (Jaya Grocer, Mercato, NSK Grocer), zorganizowanych we współpracy z Zagranicznym Biurem Handlowym Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Kuala Lumpur.

Targi Food & Drinks Malaysia by SIAL należą do najważniejszych imprez wystawienniczych branży spożywczej w Malezji. Organizowane są we współpracy z renomowanym Comexposium Group, jednym z największych organizatorów targów spożywczych na świecie (imprezy pod szyldem SIAL). Food & Drinks Malaysia mogą być bramą do rynku malezyjskiego oraz rynków innych krajów Azji Południowo-Wschodniej. Organizatorzy targów dokładają starań, aby było to inspirujące wydarzenie networkingowe, ułatwiające nawiązywanie kontaktów pomiędzy producentami żywności i napojów a dystrybutorami, importerami, kupcami detalicznymi, a także ekspertami rynku spożywczego. 

 

Więcej informacji na: Poland tastes good.

Zdjęcia (6)

{"register":{"columns":[]}}