W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Polskie stoisko narodowe na targach ISRAFOOD 2019 w Tel Awiwie w Izraelu

W dniach 26-28 listopada 2019 r. odbyła się 36 edycja targów Irafood w Tel Avivie. W ramach realizacji działań promujących polskie artykuły rolno-spożywcze na rynkach zagranicznych KOWR po raz pierwszy zorganizował na tych targach stoisko narodowe pod hasłem „Poland tastes good”.

Międzynarodowe Targi Branży Spożywczej i Napojów ISRAFOOD są najważniejszym wydarzeniem handlowym branży spożywczej w Izraelu. Stanowią platformę spotkań i nawiązywania kontaktów pomiędzy producentami, importerami, dystrybutorami oraz przedstawicielami sieci handlowych. Biorą w nich udział producenci i dystrybutorzy produktów żywnościowych i napojów zarówno z Izraela, jak i innych krajów świata.

Na polskim stoisku narodowym o powierzchni 60 m2 swoją ofertę prezentowało 7 polskich firm oferując m.in. ciastka, przetwory owocowo-warzywne, słodycze, soki NFC, wodę mineralną, owoce i warzywa konserwowe, pasty warzywne, krówki oraz naturalne przekąski zbożowe i produkty na bazie niebieskiej kukurydzy.

Prezentowane produkty spotkały się z dużym zainteresowaniem odwiedzających targi.

Pierwszego dnia targów w uroczystym otwarciu stoiska udział wziął Pan  Marek Magierowski Ambasador RP w Izraelu.

Podczas wszystkich dni targowych na polskim stoisku odbywały się zorganizowane przez KOWR we współpracy ze Stowarzyszeniem Rzeźników i Wędliniarzy RP pokazy kulinarne, których celem była promocja polskiej kuchni i żywności oraz zaprezentowanie Polski jako kraju tradycyjnego i jednocześnie nowoczesnego pod względem kulinarnym.

Polskiemu wystąpieniu na targach towarzyszyła misja handlowa zorganizowana przez KOWR we współpracy z Zagranicznym Biurem Handlowym PAIH w Tel Awiwie. W ramach misji zorganizowane zostało m.in. seminarium nt. specyfiki rynku izraelskiego połączone z rozmowami b2b. Przedstawiciele polskich firm mieli także możliwość poznania asortymentu produktów oraz cen na rynku izraelskim dzięki wizycie  w jednej z najważniejszych sieci handlowych na rynku izraelskim pn. Shufersal”, posiadającej w swojej ofercie importowaną żywność. Dodatkowo wzięli udział w rozmowach B2B zorganizowanych na stoisku KOWR.

{"register":{"columns":[]}}