W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Polskie stoisko narodowe po raz kolejny na targach FoodExpo Qazaqstan

FoodExpo Qazaqstan 2025

W dniach 12-14 listopada 2025 r. odbywają się w Ałmatach targi FoodExpo Qazaqstan - najważniejsza impreza wystawiennicza branży spożywczej w Kazachstanie i Azji Centralnej. Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa po raz kolejny organizuje na tych targach stoisko narodowe, na którym polska żywność promowana jest konsekwentnie pod hasłem „Poland tastes good”.

Tegoroczna oferta polskich firm jest jeszcze bogatsza niż podczas FoodExpo Qazaqstan 2024. W tym roku na stoisku narodowym wystawia się 16 przedsiębiorców, dwa razy więcej niż w roku ubiegłym. Polskie firmy zaprezentują potencjalnym kontrahentom z Kazachstanu takie produkty jak: świeże owoce, mrożone owoce i warzywa, koncentraty i soki owocowe, słodycze, proszki mleczne, masło, sery topione, mrożone mięso drobiowe, kasze, zioła suszone i nasiona przyprawowe, aromaty dla przemysłu spożywczego, półprodukty dla przemysłu mleczarskiego, cukierniczego i piekarniczego.

Uroczystego otwarcia stoiska narodowego na FoodExpo Qazaqstan 2025 dokonali Jacek Czerniak – Sekretarz Stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi,  Henryk Smolarz – Dyrektor Generalny KOWR, Dariusz Szewczyk – Konsul Generalny RP w Ałmaty, a także Paweł Meyer – Główny Lekarz Weterynarii.

W dniu 11 listopada 2025 r., dzień przed rozpoczęciem targów, zorganizowany został store-check z udziałem polskich przedsiębiorców w miejscowych sieciach handlowych Small oraz Galmart. Podczas trzech dni targów na stoisku odbywają się także pokazy kulinarne z udziałem polskich szefów kuchni, które prezentują odwiedzającym stoisko typowe dania naszej kuchni i są atrakcyjnym dopełnieniem oferty eksportowej przedsiębiorców.

Udział w FoodExpo Qazaqstan umożliwia polskim firmom nawiązanie nowych kontaktów handlowych z potencjalnymi kontrahentami z Kazachstanu i innych krajów Azji Centralnej, zapoznanie się z ofertą żywności i napojów na tym rynku, a także ocenę swoich potencjału i możliwości na tle konkurencji.

 

Więcej informacji na: Poland tastes good

Zdjęcia (5)

{"register":{"columns":[]}}