W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja Organizacyjno–Kadrowa

Starszy technik sztabowy ds. kadrowych
ogn. mgr Ewa Płuciennik

tel. 47 711 80 85

 

Starszy specjalista ds. organizacyjnych
mgr Kamil Kotowicz

tel. 47 711 80 80

 

Do zadań Stanowiska Pracy ds. Kadrowych należy w szczególności:

  1. realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego;
  2. przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej w tym dowódców jednostki ratowniczo – gaśniczej;
  3. opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej;
  4. opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
  5. przygotowywanie projektów decyzji, rozkazów komendanta powiatowego z zakresu spraw osobowych;
  6. realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem korpusu służby cywilnej;
  7. prowadzenie spraw z zakresu odpowiedzialności dyscyplinarnej;
  8. prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy powiatowej;
  9. sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
  10. realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
  11. analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
  12. prowadzenie spraw z zakresu szkolenia i doskonalenia zawodowego strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
  13. prowadzenie niezbędnych ewidencji i baz danych kadrowo-organizacyjnych oraz sporządzanie wymaganych analiz, zestawień i informacji w tym zakresie;
  14. ewidencjonowanie i rozliczanie czasu służby (pracy) strażaków (pracowników) oraz nadzór w tym zakresie nad JRG;
  15. prowadzenie spraw upoważnień do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych i służbowych.

 

Do zadań Stanowiska Pracy ds. Organizacyjnych należy w szczególności:

  1. realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
  2. organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
  3. opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
  4. prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów;
  5. prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego;
  6. prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;
  7. organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
  8. przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
  9. opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej;
  10. organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo – gaśniczej;
  11. realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
  12. ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej.
  13. inicjowanie przedsięwzięć w zakresie kultury fizycznej i sportu z udziałem podmiotów KSRG na obszarze powiatu;
  14. koordynacja sprawozdawczości elektronicznej do Głównego Urzędu Statystycznego;
  15. administrowanie i koordynacja funkcjonowania Biuletynu Informacji Publicznej komendy powiatowej;
  16. administrowanie i koordynacja funkcjonowania serwisu WWW komendy powiatowej;
  17. administrowanie i utrzymywanie na bieżąco zakresu informacyjnego serwisu WWW komendy powiatowej;
  18. pełnienie funkcji kierownika Kancelarii Dokumentów Niejawnych Komendy Powiatowej PSP w Bielsku Podlaskim;
  19. koordynacja dostępności komendy dla obywateli w myśl ustawy o zapewnieniu dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami;
  20. realizacja zadań z zakresu bezpieczeństwa informacji;
  21. realizacja zadań z zakresu ochrony danych osobowych.

 

Zadania zakresu Ochrony Informacji Niejawnych:

  1. pełnienie funkcji Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych zwanego „Pełnomocnikiem Ochrony Informacji Niejawnych”;
  2. prowadzenie ewidencji dokumentów niejawnych;
  3. zapewnienie wymaganej ochrony informacji niejawnych wytwarzanych, przetwarzanych, przechowywanych i przesyłanych oraz systemów i sieci teleinformatycznych;
  4. kontrolowanie stanu ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów w tym zakresie;
  5. opracowywanie i nadzorowanie realizacji planów w zakresie ochrony informacji niejawnych;
  6. planowanie i prowadzenie szkoleń pracowników w zakresie ochrony informacji  niejawnych. 
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.12.2020 22:24 bryg. Marcin Sawicki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja Organizacyjno–Kadrowa 5.0 03.10.2023 12:15 bryg. Marcin Sawicki
Sekcja Organizacyjno–Kadrowa 4.0 08.05.2023 12:04 bryg. Marcin Sawicki
Sekcja Organizacyjno–Kadrowa 3.0 06.04.2023 14:02 bryg. Marcin Sawicki
Sekcja Organizacyjno–Kadrowa 2.0 07.12.2020 12:54 bryg. Marcin Sawicki
Sekcja Organizacyjno–Kadrowa 1.0 06.12.2020 22:24 bryg. Marcin Sawicki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}