W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

UWAGA! WAŻNA INFORMACJA DLA INTERESANTÓW! W związku z obecną sytuacją spowodowaną rozprzestrzenianiem się COVID-19 informujemy, że osobiste przyjęcia interesantów w sprawach skarg, wniosków i petycji zostały wstrzymane do odwołania! Skargi, wnioski i petycje można przekazywać zarówno za pośrednictwem: tradycyjnej poczty, korespondencji elektronicznej lub przy wykorzystaniu adresu e-mail

Komendant Powiatowy PSP w Ełku lub Zastępca Komendanta przyjmują interesantów w każdy poniedziałek miesiąca (w przypadku święta - kolejny dzień roboczy) w godz. 8:30-11:00 oraz 15:30-16:30

Podczas przebywania w Komendzie Powiatowej, Komendant Powiatowy i jego Zastępca przyjmują interesantów w sprawie skarg i wniosków w każdym czasie niezależnie od wyznaczonych dni przyjęć – jeżeli nie koliduje to z realizacją zaplanowanych działań służbowych.

Kierownicy poszczególnych komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ełku zobowiązani są do przyjmowania skarg i wniosków od obywateli w godzinach urzędowania.

Skargi i wnioski można składać:

 listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, Suwalska 50, 19-300 Ełk
– osobiście w sekretariacie przy ul. Suwalskiej 50 w godz. 7:30 - 15:30
– za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej http://www.epuap.gov.pl/
 za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres sekretariat.elk@kwpsp.olsztyn.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”
– faxem na nr (87) 621-71-25
– ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z Sekcją ds. Kadr o Organizacji tut. Komendy

Osoby zainteresowane złożeniem skargi lub wniosku do Komendanta Wojewódzkiego PSP w Olsztynie lub Komendanta Głównego PSP mogą tego dokonać poprzez Sekcję ds. Kadr i Organizacji tutejszej Komendy.

KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OLSZTYNIE

Przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków przez Warmińsko-Mazurskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP, Zastępcę Komendanta lub upoważnionych naczelników wydziałów KW PSP:

codziennie, w godzinach urzędowania 7:30-15:30

oraz w każdy poniedziałek (lub najbliższy dzień roboczy,
jeżeli w poniedziałek wypada święto )

w godzinach 15:30-16:30

Adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie ul. Niepodległości 16 10–045 OLSZTYN

tel. (0-89) 53-53-386 lub (0-89) 52-29-500

KOMENDA GŁÓWNA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W WARSZAWIE

Przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków przez Komendanta Głównego:

w terminie ustalonym telefonicznie , tel. 22 523-39-00,

Adres: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej ul. Podchorążych 38, 00 –914 WARSZAWA

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.11.2020 11:49 mł. ogn. Patryk Jędrzejczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Patryk Jędrzejczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 6.0 25.03.2021 14:22 bryg. Marek Markowski
Skargi i wnioski 5.0 11.03.2021 13:31 mł. ogn. Patryk Jędrzejczak
Skargi i wnioski 4.0 28.01.2021 09:33 mł. ogn. Patryk Jędrzejczak
Skargi i wnioski 3.0 28.01.2021 09:22 mł. ogn. Patryk Jędrzejczak
Skargi i wnioski 2.0 26.11.2020 10:41 mł. ogn. Patryk Jędrzejczak
Skargi i wnioski 1.0 23.11.2020 11:49 mł. ogn. Patryk Jędrzejczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}