W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku.

  • Data publikacji strony internetowej: 10 grudnia 2020 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 12 marca 2025 r.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

  • pochodzą z różnych źródeł,
  • są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,
  • posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji,
  • opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
  • brak jest gdzieniegdzie poprawnych opisów alternatywnych fotografii lub grafik znalezionych w serwisie.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji: 12 marca 2025 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 12 marca 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do str. Adrianny Dobrowolskiej — mejlowo organizacja.elk@kwpsp.olsztyn.pl lub telefonicznie 47 7329 315

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Organ nadzorujący: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku,
  • Adres: ul. Suwalska 50, 19-300 Ełk,
  • E-mail: sekretariat.elk@kwpsp.olsztyn.pl

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Adres siedziby - Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku — ul. Suwalska 50, 19-300 Ełk

Wejście do budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ełku znajduje się od strony ul. Suwalskiej.

Na parkingu przed budynkiem wydzielone jest miejsce postojowe dla osób o szczególnych potrzebach.

Do wejścia głównego prowadzą schody nieprzystosowane dla osób o szczególnych potrzebach.

W obiekcie znajdują się trzy poziomy obsługi interesantów. Poruszanie się od głównego wejścia i między piętrami odbywa się tylko i wyłącznie klatką schodową. W budynku Komendy nie ma wind oraz dostosowań architektonicznych takich jak: platformy, informacje dźwiękowe, pętle indukcyjne.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Materiały

Raport o stanie zapewniania dostępności
Raport​_o​_stanie​_zapewniania​_dostępności.pdf 0.14MB
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewnienia​_dostępności​_osobom​_ze​_szczególnymi​_potrzebami.pdf 0.08MB
Wniosek o zapewnienie dostępności KP PSP w Ełku
Wniosek-o-zapewnienie-dostepnosci​_KP​_PSP​_Ełk.docx 0.02MB

Wideo

{"register":{"columns":[]}}