W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim.

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-12-01
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-12-01

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
  • na stronie internetowej znajdują się filmy, do których nie dodano napisów dla osób głuchych, ponieważ zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
  • pochodzą z różnych źródeł. Napisy będą dodawane sukcesywnie do starszych filmów,
  • niektóre materiały zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
  • pochodzą z różnych źródeł.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-01
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-31

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: mł. asp. Michał Konecki.
  • E-mail: grodziskpsp@mazowsze.straz.pl
  • Telefon: 227555237

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim
  • Adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim
    05-825 Grodzisk Maz.
    ul. Żydowska 7
  • E-mail: grodziskpsp@mazowsze.straz.pl
  • Telefon: 227552775

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Do budynku Komendy Powiatowej PSP w Grodzisku Mazowieckim prowadzi wejście pozbawione przeszkód dla osób niepełnosprawnych. W korytarzu znajduje się stanowisko służby wewnętrznej, odpowiedzialnej za organizację wejścia do budynku osób postronnych.

Dla osób niepełnosprawnych ruchowo dostępny jest korytarz i pomieszczenia na parterze. Obsługa administracyjna osób niepełnoprawnych ruchowo odbywa się na parterze budynku.

W budynku nie ma toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Materiały

Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim na lata 2021-2024
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewnienia​_dostępności​_osobom​_ze​_szczególnymi​_potrzebami​_w​_Komendzie​_Powiatowej​_Państwowej​_Straży​_Pożarnej​_w​_Grodzisku​_Mazowieckim​_na​_lata​_2021-2024.pdf 0.03MB
Raport wersja zgodna z formularzem
Raport​_wersja​_zgodna​_z​_formularzem.pdf 0.10MB
Raport w formie dostępnej
Raport​_w​_formie​_dostępnej.pdf 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.11.2020 22:48 ogn. Rafał Łyszkowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
ogn. Rafał Łyszkowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 7.0 05.04.2024 09:30 mł. asp. Rafał Łyszkowski
Deklaracja dostępności 6.0 05.04.2023 07:46 st. ogn. Rafał Łyszkowski
Deklaracja dostępności 5.0 04.04.2022 11:34 ogn. Rafał Łyszkowski
Deklaracja dostępności 4.0 04.04.2022 11:29 ogn. Rafał Łyszkowski
Deklaracja dostępności 3.0 04.04.2022 11:28 ogn. Rafał Łyszkowski
Deklaracja dostępności 2.0 18.08.2021 12:41 ogn. Rafał Łyszkowski
Deklaracja dostępności 1.0 26.11.2020 22:48 ogn. Rafał Łyszkowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}