Skargi i wnioski
Tryb załatwiania skarg i wniosków w Komendzie Powiatowej PSP w Grodzisku Mazowieckim odbywa się zgodnie z postanowieniami działu VIII Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Dz.U.2017.1257 j.t. ) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r., w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002r., Nr 5 poz. 46).
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim w sprawach skarg i wniosków przyjmuje interesantów jeden raz w tygodniu tj. poniedziałek od godz. 13 00 do 16 30 .
Skargi i wnioski mogą być kierowane w formie:
– ustnie do protokołu ( przez zgłoszenie osobiste sprawy w komórce organizacyjno-kadrowej komendy, gdzie pracownik sekretariatu sporządza „Protokół przyjęcia skargi /wniosku/” kierowanego do Komendanta Powiatowego PSP. W protokole zamieszcza się takie informacje jak: - data przyjęcia skargi, wniosku; imię, nazwisko i adres zgłaszającego; imię i nazwisko przyjmującego skargę, wniosek; zwięzły opis treści sprawy oraz podpisy przyjmującego i wnoszącego skargę lub wniosek.
– pisemnie.
Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
- Pierwsza publikacja:
- 30.11.2020 10:40 ogn. Rafał Łyszkowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- ogn. Rafał Łyszkowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Skargi i wnioski | 1.0 | 30.11.2020 10:40 ogn. Rafał Łyszkowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP