W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu oraz monitorowanie zapewnienia przez komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Powiatowej PSP w Grójcu. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.

 

Koordynatorzy dostępności:

Koordynator dostępności informacyjno-komunikacyjnej

insp. Emilia Tomasiak (etomasiak@kppspgrojec.pl), 48 664 23 88 wew. 201 

Koordynator dostępności architektonicznej      

mł. kpt. Michał Maroszek (mmaroszek@kppspgrojec.pl), 48 664 23 88 wew. 206

Koordynator dostępności cyfrowej       

st. kpt. Michał Kołacz (mkolacz@kppspgrojec.pl), 48 664 23 88 wew. 109

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.06.2025 12:20 st. str Michał Maroszek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Emilia Tomasiak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator do spraw dostępności 2.0 03.07.2025 07:55 st. str Michał Maroszek
Koordynator do spraw dostępności 1.0 17.06.2025 12:20 st. str Michał Maroszek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}