Koordynator do spraw dostępności
Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu oraz monitorowanie zapewnienia przez komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Powiatowej PSP w Grójcu. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.
Koordynatorzy dostępności:
Koordynator dostępności informacyjno-komunikacyjnej
insp. Emilia Tomasiak (etomasiak@kppspgrojec.pl), 48 664 23 88 wew. 201
Koordynator dostępności architektonicznej
mł. kpt. Michał Maroszek (mmaroszek@kppspgrojec.pl), 48 664 23 88 wew. 206
Koordynator dostępności cyfrowej
st. kpt. Michał Kołacz (mkolacz@kppspgrojec.pl), 48 664 23 88 wew. 109
- Pierwsza publikacja:
- 17.06.2025 12:20 st. str Michał Maroszek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Emilia Tomasiak
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Koordynator do spraw dostępności | 2.0 | 03.07.2025 07:55 st. str Michał Maroszek |
| Koordynator do spraw dostępności | 1.0 | 17.06.2025 12:20 st. str Michał Maroszek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP