W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu we wtorki w godzinach 10:00 - 15:00), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem.

W Komendzie koordynacją rozpatrywania skarg i wniosków zajmuje się Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjnych od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30. Telefon kontaktowy (48) 664-23-88 wew. 201

 

Skargi/wnioski można składać:

- listownie na adres: Komenda Powiatowa PSP w Grójcu ul. Strażacka 11; 05-600 Grójec 

osobiście w sekretarciacie w KP PSP Grójec l. Strażacka 11; 05-600 Grójec od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30

- za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres sekretariat@kppspgrojec.pl

za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej http://www.epuap.gov.pl/

faxem na nr (48) 664-25-56

ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z samodzielnym stanowiskiem pracy ds. organizacyjnych

 

Ważne!

Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/wniosek powinny zawierać:

- imię i nazwisko wnoszącego,

- dokładny adres do korespondencji.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych, Komenda Powiatowa PSP w Grójcu informuje o sposobach doręczania dokumentów w postaci elektronicznej.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.07.2022 09:27 st. str Michał Maroszek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. asp. Michał Maroszek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 1.0 05.07.2022 09:27 st. str Michał Maroszek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}