W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacja w związku z realizacją zadań z zakresu prewencji społecznej

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (zwanego dalej Rozporządzeniem) informujemy, że:

  1.     Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze, ul. Kościuszki 6, 59-400 Jawor, email: sekretriat2straz.jawor.pl
  2.    Dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, mail: iod@kwpsp.wroc.pl
  3. Celem zbierania i przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie realizacja zadań związanych z prewencją społeczną, mającą na celu propagowanie zasad bezpieczeństwa oraz funkcjonowania ochrony  przeciwpożarowej,  mających   na   celu  wypełnienie  obowiązku  w   zakresie   sprawowania władzy publicznej, ciążącego na administratorze, zgodnie z art. 6 ust 1 lit. c) i e) Rozporządzenia.
  4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są wyłącznie podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres czasu zgodny z przepisami wynikającymi z przepisów prawa dotyczących archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt. 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Oznacza to, że dane osobowe mogą zostać zniszczone po upływie od 1 roku do 50 lat, zależnie od kategorii archiwalnej. Wymagania dotyczące archiwizacji reguluje zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej.
  6. Posiada Pani/Pan prawo: żądania dostępu do treści swoich danych, sprostowania swoich danych, oraz żądania ograniczenia przetwarzania za zasadach zawartych w art. 18 RODO. W pozostałych przypadkach, w których Organ PSP przetwarza dane osobowe na podstawie przepisów prawa, dane mogą być usunięte po zakończeniu okresu archiwizacji,
  7. Posiada Pani/Pan wniesienia  sprzeciwu  wobec  przetwarzania  swoich  danych,  z  zastrzeżeniem,  że  nie  dotyczy  to przypadków, w których Organ PSP posiada uprawnienie do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.
  8. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza zapisy Rozporządzenia.
  9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa.
  10. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.
{"register":{"columns":[]}}