W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kartuzach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.gov.pl/web/kppsp-kartuzy.

  • Data publikacji strony internetowej: 1 września 2020 r.

  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 20 października 2025 r.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Niektóre wizualnie ukryte elementy są dostępne dla technologii wspomagających, co powoduje problem zrozumiałej kolejności. Mogą wystąpić problemy z określeniem nazwy, roli, wartości (stanu) elementów interaktywnych w sposób możliwy do odczytania programowo.

Treści nieobjęte przepisami

  • Niektóre treści pochodzą z różnych źródeł, lub opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
    Niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji: 1 września 2020 r.

  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 20 października 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Skróty klawiaturowe

  • Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych. Użytkownicy korzystający wyłącznie z klawiatury mogą swobodnie poruszać się po serwisie za pomocą klawisza Tab (dalej) i Shift+TAB (wstecz).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do bryg. Marka Szwaby - mejlowo marek.szwaba@straz.gda.pl lub telefonicznie 47 741 84 29.

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,

  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,

  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,

  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,

  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna
Budynek Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kartuzach

3 Maja 16A
83-300 Kartuzy

Teren komendy znajduje się przy ul. 3 Maja 16A, gdzie również znajduje się główna brama wjazdowa dla pojazdów i osób pieszych. Wejście do głównego, piętrowego budynku znajduje od strony wewnętrznego placu. W celu umożliwienia wejścia do budynku osób niepełnosprawnych należy uprzednio skontaktować się telefonicznie pod numerem 47 741 84 22. Na każdym piętrze znajduje się toaleta.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: https://www.gov.pl/web/kppsp-kartuzy/dostepnosc-dla-osob-ze-szczegolnymi-potrzebami

  • Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): https://www.gov.pl/attachment/f2d40609-7488-43ba-a687-83ea05134b8d

  • Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): https://www.youtube.com/watch?v=DZyUdV5mfjY

  • Aktualny raport z zapewnienia dostępności: https://www.gov.pl/attachment/1a9839a1-4560-4db0-8218-8284e10ae902

  • Wszystkie informacje publikowane przez nas w mediach społecznościowych są dostępne cyfrowo i nie umieszczamy ich ponownie na tej stronie internetowej.

Dane kontaktowe koordynatorów ds. dostępności

  • Koordynator ds. dostępności architektonicznej – Ewelina Witka e-mail: ewelina.witka@straz.gda.pl, tel. 47 741 84 36

  • Koordynator ds. dostępności cyfrowej – mł. bryg. Marek Szwaba e-mail: marek.szwaba@straz.gda.pl, tel. 47 741 84 41

  • Koordynator ds. dostępności informacyjno-komunikacyjnej – str. Dominika Machola e-mail: dominika.machola@straz.gda.pl, tel. 47 741 84 22

 

Materiały

Plan działania na rzecz poprawy dostępności
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewnienia​_dostępności​_osobom​_ze​_szczególnymi​_potrzebami​_2024-2025.pdf 0.14MB
Raport o stanie zapewniania dostępności KP PSP Kartuzy
Raport​_o​_stanie​_zapewnienie​_dostępności​_KP​_PSP​_Kartuzy.pdf 0.14MB
Wniosek o zapewnienie dostępności
Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostępności.docx 0.02MB
Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
Żądanie​_zapewnienia​_dostępności​_cyfrowej.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.09.2020 21:15 Marek Szwaba
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marek Szwaba
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 13.0 21.10.2025 10:51 Mateusz Pielowski
Deklaracja dostępności 12.0 21.10.2025 10:48 Mateusz Pielowski
Deklaracja dostępności 11.0 28.03.2025 12:54 Marek Szwaba
Deklaracja dostępności 10.0 17.01.2024 14:35 Marek Szwaba
Deklaracja dostępności 9.0 17.01.2024 14:33 Marek Szwaba
Deklaracja Dostępności 8.0 12.01.2023 11:17 Marek Szwaba
Deklaracja Dostępności 7.0 28.09.2021 09:26 Marek Szwaba
Deklaracja Dostępności 6.0 28.09.2021 09:21 Marek Szwaba
Deklaracja Dostępności 5.0 28.09.2021 09:21 Marek Szwaba
Deklaracja Dostępności 4.0 31.03.2021 08:34 Marek Szwaba
Deklaracja Dostępności 3.0 25.09.2020 12:38 Marek Szwaba
Deklaracja Dostępnośći 2.0 24.09.2020 14:59 Marek Szwaba
Deklaracja Dostępnośći 1.0 23.09.2020 21:15 Marek Szwaba

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}