Monitoring pożarowy
Podłączanie obiektów do monitoringu pożarowego odbywa się na podstawie zarządzenia Komendanta Powiatowego PSP w Kartuzach w sprawie zasad uzgadniania przez Komendanta Powiatowego PSP w Kartuzach sposobu połączenia urządzeń sygnalizacyjno-alarmowych systemu sygnalizacji pożarowej z obiektem Komendy Powiatowej PSP w Kartuzach wraz z załącznikiem nr 1 do Zarządzenia.
Właściciel/zarządca obiektu zgłaszając gotowość do monitorowania musi wypełnić następujące dokumenty:
-
Formularz zgłoszenia obiektu do monitorowania (wniosek)
-
Załącznik nr 1 do wymagań - karta charakterystyki obiektu monitorowanego
-
Załącznik nr 2 do wymagań - protokół z testu systemu transmisji alarmów pożarowych
Wskazane dokumenty należy dostarczyć do Komendy Powiatowej PSP w Kartuzach:
KP PSP Kartuzy
ul. 3 Maja 16A
83-300 Kartuzy
W celu otrzymania aktualnego wykazu podmiotów świadczących usługi transmisji alarmów pożarowych, którzy posiadają zbudowaną infrastrukturę do realizacji tego zadania w budynku komendy należy skontaktować się z Wydziałem Planowania Operacyjnego.
Podmioty świadczące usługę transmisji alarmów pożarowych, które są zainteresowane budową własnej infrastruktury technicznej do realizacji tego zadania proszone są kontakt z Wydziałem Planowania Operacyjnego.
Materiały
Zarządzenie 5/2024 w sprawie zasad uzgadniania monitoringu powiatowgoZarządzenie_5_2014_KP_PSP_Kartuzy_w_sprawie_zasad_uzgadniania_monitoringu_pożarowego.pdf 1.84MB Formularz zgłoszenia obiektu do monitorowania KP PSP Kartuzy
Formularz_zgłoszenia_obiektu_do_monitorowania_Kartuzy.pdf 0.08MB Załącznik nr 1 do wymagań monitoringu - karta obiektu
Zał_nr_1_do_wymagań_monitoringu_karta_obiektu.pdf 0.15MB Załącznik nr 2 do wymagań monitoringu - Protokół testu monitoringu pożarowego
Zał_nr_2_do_wymagań_monitoringu_-_Protokół_testu_monitoringu_poż.pdf 0.12MB