W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych

Stażysta:

str. Dominika Machola

Telefon:

47 741 84 22
58 681 13 57 wew. 22
58 694 44 22
Fax: 58 694 44 55

E-mail:
pok.kartuzy@straz.gda.pl

Starszy Specjalista

Magdalena Grot

Telefon:

47 741 84 22
58 681 13 57 wew. 22
58 694 44 22
Fax: 58 694 44 55

E-mail:
pok.kartuzy@straz.gda.pl

Zadania Sekcji ds. Organizacyjno-Kadrowych:

W zakresie spraw organizacyjnych:

  1. realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej,
  2. organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego,
  3. opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego,
  4. prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej,
  5. organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
  6. organizowanie i prowadzenie działalności informacyjno-promocyjnej komendy powiatowej przez rzecznika prasowego
  7. przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej,
  8. opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej,
  9. organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i Jednostki Ratowniczo–Gaśniczej,
  10. realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej,
  11. prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego.

 

W zakresie spraw kadrowych:

  1. realizowanie założeń polityki kadrowo-płacowej komendanta powiatowego,
  2. przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej w tym Dowódcy Jednostki Ratowniczo–Gaśniczej,
  3. opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej,
  4. opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów,
  5. ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej,
  6. prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów rencistów komendy powiatowej,
  7. sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno-rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej,
  8. realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej,
  9. analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego,
  10. realizowanie zadań kadrowo-mobilizacyjnych określonych odrębnymi przepisami.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.09.2020 20:46 Marek Szwaba
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marek Szwaba
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych 9.0 04.03.2024 09:38 Marek Szwaba
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych 8.0 05.01.2024 08:10 Marek Szwaba
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych 7.0 16.02.2023 14:20 Marek Szwaba
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych 6.0 13.06.2022 14:58 Dominika Górska
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych 5.0 01.02.2021 14:06 Marek Szwaba
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych 4.0 01.02.2021 14:05 Marek Szwaba
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych 3.0 09.11.2020 11:27 Dominika Górska
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych 2.0 24.09.2020 14:53 Marek Szwaba
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych 1.0 23.09.2020 20:46 Marek Szwaba

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}