Powrót

Samodzielne stanowisko ds. kadr

Stażysta

str. Sebastian Wydra

tel. 47 801 82 83

mail: kadry.konskie(at)straz.kielce.pl

Do zadań samodzielnego stanowiska ds. kadr należy w szczególności: 

  • realizowanie założeń polityki kadrowo – płacowej komendanta powiatowego;
  • przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi
     w komendzie powiatowej, w tym dla dowódców jednostek ratowniczo
    – gaśniczych;
  • prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów 
    i rencistów komendy powiatowej;
  • prowadzenie spraw z zakresu szkolenia i doskonalenia zawodowego strażaków
    i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
  • sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno – rentowej strażaków  
    i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
  • realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
  • analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych
    oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
  • prowadzenie obsługi socjalnej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów komendy powiatowej;
  • realizowanie zadań kadrowo – mobilizacyjnych określonych odrębnymi przepisami;
  • prowadzenie spraw dotyczących uprawnień kierowców pojazdów uprzywilejowanych;
  • realizowanie zadań związanych ewidencją czasu służby strażaków i pracowników cywilnych.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.12.2020 10:41 st. kpt. Mariusz Czapelski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. kpt. Mariusz Czapelski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Samodzielne stanowisko ds. kadr 3.0 17.12.2025 15:07 mł. bryg. Mariusz Czapelski
Samodzielne stanowisko ds. kadr 2.0 10.01.2023 10:23 st. kpt. Mariusz Czapelski
Samodzielne stanowisko ds. kadr 1.0 04.12.2020 10:41 st. kpt. Mariusz Czapelski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}