W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

ZAWIADOMIENIE DOTYCZĄCE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ

Obowiązek zawiadamiania organu Państwowej Straży Pożarnej

Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 3 lit. c oraz art. 56 ust. 1a Ustawy z dnia 7  lipca 1994 r. Prawo budowlane Inwestor zobowiązany jest zawiadomić właściwego dla miejsca lokalizacji inwestycji komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej, o zakończeniu robót budowlanych polegających na instalowaniu urządzeń fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej elektrycznej większej niż 6,5 kW.

Złożenie zawiadomienia

Zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych i zamiarze przystąpienia do użytkowania obiektu może być złożone:

  • osobiście w siedzibie komendy - ul. Mickiewicza 29, 63-700 Krotoszyn
  • elektronicznie – na adres e-mail: kppspkrotoszyn@psp.wlkp.pl
  • listownie na adres:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krotoszynie
ul. Mickiewicza 29, 63-700 Krotoszyn

Materiały

Zawiadomienie organu dotyczące instalacji fotowoltaicznej - wersja edytowalna
Zawiadomienie​_organu​_dotyczące​_instalacji​_fotowoltaicznej.docx 0.02MB
Zawiadomienie organu dotyczące instalacji fotowoltaicznej PDF
Zawiadomienie​_organu​_dotyczące​_instalacji​_fotowoltaicznej.pdf 0.10MB
{"register":{"columns":[]}}