W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Strony Internetowej Komendy Powiatowej PSP w Legionowie

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Legionowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strony Internetowej Komendy Powiatowej PSP w Legionowie.

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-12-01
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-02-15

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-11-25
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-29

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Łukasz Szulborski.
  • E-mail: oficerprasowy@legiononowostraz.pl
  • Telefon: 573250326

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy PSP w Legionowie
  • Adres: 05-120 Legionowo
    ul. Jagiellońska 71A
  • E-mail: legionowo@mazowsze.straz.pl
  • Telefon: 22 774 2828

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Informacja dla osób z niepełnosprawnością narządów ruchu i osób starszych:

  • Do wejścia głównego budynku Komendy Powiatowej PSP w Legionowie przy ul. Jagiellońskiej 71A można dostać się bezpośrednio z ulicy Jagiellońskiej. Wejście znajduje się na parterze.
  • Miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na parkingu wewnętrznym obok wejścia głównego.
  • Dla osób na wózkach inwalidzkich w budynku KP PSP w Legionowie dostosowane architektonicznie są korytarze i pomieszczenia znajdujące się na parterze przy wejściu głównym.
  • W budynku na parterze znajduje się toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnością narządów ruchu, które poruszają się na wózku inwalidzkim.
  • Osoby z niepełnosprawnością narządów ruchu i osoby starsze przyjmowane są w miejscu przeznaczonym do obsługi interesantów w Komendzie Powiatowej PSP w Legionowie przy ul. Jagiellońskiej 71A, na parterze w holu przy wejściu głównym. Komenda Powiatowa PSP w Legionowie przyjmuje interesantów w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30.
  • Po po przybyciu do siedziby Komendy Powiatowej petent oczekuje na przybycie osoby wyznaczonej do obsługi w danej sprawie. Wyznaczona osoba zajmuje się załatwianą sprawą oraz pomaga osobie niepełnospawnej w dotarciu do pozostałych miejsc budynku.

Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących

Aby skutecznie komunikować się z naszym urzędem osoby niesłyszące lub słabosłyszące mogą:

  • napisać pismo/złożyć wniosek na adres: Komenda Powiatowa PSP w Legionowie, ul. Jagiellońska 71A 05-120 Legionowo,
  • wysłać e-mail na adres: legionowo@mazowsze.straz.pl ,
  • elektronicznie za pomocą platformy ePUAP- adres strony internetowej http://www.epuap.gov.pl/ ,
  • zadzwonić przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: (22) 774 28 28,
  • spotkać się osobiście w miejscu przeznaczonym do obsługi interesantów w Komendzie Powiatowej PSP w Legionowie przy ul. Jagiellońskiej 71A, na parterze w holu przy wejściu głównym. Komenda Powiatowa PSP w Legionowie przyjmuje interesantów w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30

Informacja dla osób niewidzących lub słabowidzących:

Aby skutecznie załatwić sprawę w naszym urzędem osoby niewidzące lub słabowidzące mogą złożyć dokumenty, za pośrednictwem osób trzecich, w kancelarii Komendy Powiatowej PSP w Legionowie przy ul. Jagiellońskiej 71A, na parterze przy wejściu głównym, przesłać dokumenty na adres e-mail legionowo@mazowsze.straz.pl lub elektronicznie za pomocą platformy ePUAP- adres strony internetowej http://www.epuap.gov.pl/

  • Osoby niewidzące lub słabowidzące mogą umówić się na wizytę telefonicznie pod numerem tel. (22) 774 28 28 lub osobiście w kancelarii Komendy Powiatowej PSP w Legionowie przy ul. Jagiellońskiej 71A, na parterze przy wejściu głównym.
  • Osoby niewidzące lub słabowidzące mogą spotkać się osobiście w miejscu przeznaczonym do obsługi interesantów w Komendzie Powiatowej PSP w Legionowie przy ul. Jagiellońskiej 71A, na parterze w holu przy wejściu głównym. Komenda Powiatowa PSP w Legionowie przyjmuje interesantów w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30

Materiały

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego - Komenda Powiatowa PSP w Legionowie
Raport​_o​_stanie​_dostępności​_Komendy​_Powiatowej​_PSP​_w​_Legionowie.pdf 0.10MB
Tekst łatwy do czytania
Tekst​_łatwy​_do​_czytania​_KP​_PSP​_w​_Legionowie.pdf 0.41MB
Tekst odczytywalny maszynowo
Tekst​_odczytywalny​_maszynowo​_KP​_PSP​_w​_Legionowie.pdf 0.10MB
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na 2024 r. w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Legionowie
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewnienia​_dostępności​_osobom​_ze​_szczególnymi​_potrzebami​_na​_2024​_r​_w​_Komendzie​_Powiatowej​_Państwowej​_Straży​_Pożarnej​_w​_Legionowie.pdf 1.07MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.11.2020 10:13 mł. bryg. Łukasz Szulborski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. bryg. Łukasz Szulborski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 10.0 28.03.2024 12:23 bryg. Łukasz Szulborski
Deklaracja dostępności 9.0 28.03.2024 11:53 bryg. Łukasz Szulborski
Deklaracja dostępności 8.0 16.01.2023 11:52 mł. bryg. Łukasz Szulborski
Deklaracja dostępności 7.0 31.03.2022 10:04 mł. bryg. Łukasz Szulborski
Deklaracja dostępności 6.0 15.10.2021 12:15 mł. bryg. Łukasz Szulborski
Deklaracja dostępności 5.0 23.08.2021 12:45 mł. bryg. Łukasz Szulborski
Deklaracja dostępności 4.0 23.08.2021 12:44 mł. bryg. Łukasz Szulborski
Deklaracja dostępności 3.0 28.05.2021 12:55 mł. bryg. Łukasz Szulborski
Deklaracja dostępności 2.0 19.01.2021 18:36 mł. bryg. Łukasz Szulborski
Deklaracja dostępności 1.0 25.11.2020 10:13 mł. bryg. Łukasz Szulborski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}