W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator Dostępności

Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Legionowie oraz monitorowanie zapewnienia przez komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Legionowie. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.

 

Koordynator dostępności

bryg. Łukasz Szulborski

e-mail: legionowo@mazowsze.straz.pl

telefon: 22 774 28 28

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.11.2020 20:18 mł. bryg. Łukasz Szulborski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
bryg. Łukasz Szulborski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator Dostępności 3.0 14.05.2023 10:57 mł. bryg. Łukasz Szulborski
Koordynator Dostępności 2.0 13.04.2021 14:38 mł. bryg. Łukasz Szulborski
Koordynator Dostępności 1.0 21.11.2020 20:18 mł. bryg. Łukasz Szulborski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}