W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

PRZYJMOWANIE I ZAŁATWIANIE SPRAW

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Lwówku Śląskim lub upoważniony Zastępca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń
i odwołań raz w tygodniu (poniedziałek w godz. 14:00 - 16:00), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem komendanta powiatowego PSP. Telefon kontaktowy (75) 782 22 22.

W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lwówku Śląskim koordynacją rozpatrywania skarg i wniosków zajmuje się Samodzielne Stanowisko ds. Organizacji i Kadr od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30. Telefon kontaktowy (75) 782 22 22 w. 80.

 Skargi/wnioski można składać:

  • listownie na adres: Komenda Powiatowa PSP w Lwówku Śląskim ul. Sikorskiego 2, 59-600 Lwówek Śląski,
  • osobiście w Sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lwówku Śląskim ul. Sikorskiego 2, 59-600 Lwówek Śląski
    w godz. 7.30 – 15.30,
  • za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej http://www.epuap.gov.pl/,
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres kplwowek@kwpsp.wroc.pl,
  • faxem na nr (75) 782 22 22 w.39,
  • ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu
    z Samodzielnym Stanowiskiem ds. Organizacji i Kadr
    - telefon kontaktowy  (75) 782 22 22 w. 80.

Skarg/wniosków nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/wniosek powinny zawierać:

  •    imię i nazwisko wnoszącego,
  •    dokładny adres do korespondencji.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.