W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Mogilnie przyjmuje skargi i wnioski.

Pisemne skargi i wnioski można składać:

  • osobiście w siedzibie Komendy Powiatowej PSP w Mogilnie;

  • za pośrednictwem poczty, na adres:
    Komenda Powiatowej
    Państwowej Straży Pożarnej
    ul. 900-lecia 3
    88-300 Mogilno

 

UWAGA

Zgodnie z § 8 pkt. 1  rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, aby skarga mogła zostać rozpatrzona powinna ona zawierać wskazanie imienia i nazwiska wnoszącego oraz jego adres do korespondencji.

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Mogilnie w sprawie skarg i wniosków przyjmuje:

w każdy poniedziałek i czwartek w godzinach 13.00-15.00.

Przyjęcie powinno być poprzedzone zgłoszeniem listownym lub telefonicznym.

W sprawach niecierpiących zwłoki skargi i wnioski przyjmowane są o każdej porze przez strażaków pełniących służbę w Stanowisku Kierowania Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Mogilnie.