W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Samodzielne Stanowisko ds. Finansowych

mgr Katarzyna Gocejn - główny księgowy

Telefon:  47 7329 613

Do zadań samodzielnego stanowiska pracy ds. finansowych należy w szczególności:

  1. sprawowanie nadzoru w imieniu komendanta powiatowego nad gospodarką finansową;
  2. prowadzenie rachunkowości komendy powiatowej;
  3. prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegającej zwłaszcza na:
  1. wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji komendy powiatowej,
  2. zapewnieniu pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez komendę powiatową,
  3. przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,
  4. zapewnieniu terminowego ściągania należności;
  1. analizowanie wykorzystania środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji komendy powiatowej;
  2. prowadzenie wewnętrznej kontroli finansowej (kontroli w zakresie legalności dokumentów oraz operacji gospodarczych);
  3. nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku komendy powiatowej.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.12.2020 12:36 kpt. Jakub Tutka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
KP PSP w Mrągowie
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Samodzielne Stanowisko ds. Finansowych 4.0 03.01.2023 12:21 st. kpt. Jakub Tutka
Samodzielne Stanowisko ds. Finansowych 3.0 06.10.2022 10:08 st. kpt. Jakub Tutka
Samodzielne Stanowisko ds. Finansowych 2.0 08.03.2022 12:06 st. kpt. Jakub Tutka
Samodzielne Stanowisko ds. Finansowych 1.0 08.12.2020 12:36 kpt. Jakub Tutka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}